معاون سازمان صنعت استان تهران از توزیع مرغ ۴۶۰۰ تومانی از روز یکشنبه خبر داد و گفت: قیمت مرغ در این روز‌ها به بالای ۶ هزار تومان افزایش یافته که با شروع توزیع مرغ، امیدواریم قیمت‌ها به نرخ مصوب ۵۷۰۰ تومان بازگردد.
کد خبر: ۵۸۵۷۳۸

 

مجتبی شیر قاضی در مورد تدابیر سازمان صنعت استان تهران برای تنظیم بازار گوشت مرغ اظهار داشت: به دلیل نزدیک شدن به عید فطر، تقاضا برای گوشت گرم افزایش پیدا کرد و همین مسئله موجب ایجاد نوسانات قیمتی در بازار شد. بر همین اساس برای تنظیم بازار گوشت مرغ شروع به توزیع گسترده ذخایر سردخانه‌ای استان تهران کرده‌ایم.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت استان تهران، ادامه داد: قیمت این مرغ‌ها ۴۶۰۰ تومان درب سردخانه است که قیمت آن برای مصرف کننده ۴۹۵۰ تومان خواهد بود. البته از نظر حجم و تناژ در توزیع این مرغ‌ها محدودیتی وجود ندارد و به هر میزان که تقاضا وجود داشته باشد در شبکه مردمی توزیع خواهیم کرد.
ابن مقام مسئول در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر قیمت مرغ در بازار با توجه به افزایشی که در این مدت داشته، به چه نرخی رسیده‌ است، تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا شنبه هفته جاری معدل قیمت مرغ ۵۸۰۰ الی ۵۹۰۰ تومان بوده که در حال حاضر با نزدیک شدن به عید فطر قیمت‌ها حدود ۲۰۰ تومان افزایش یافته و به حدود ۶۱۰۰ الی ۶۲۰۰ تومان رسیده است که با توجه به توزیعی که از امروز شروع شده امیدواریم قیمت مرغ به نرخ مصوب ۵۷۰۰ تومان برسد.
>> ابتکار
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها