سرقت از رانندگان تحت پوشش مسافر

زنان زورگیر در چنگال قانون

رییس کلانتری 134 شهرک غرب از دستگیری 2 زن سارق که تحت پوشش مسافر در محدوده شهرک غرب از رانندگان سرقت می کردند، خبر داد و گفت: این متهمان هنگام پرسه زنی و انتخاب سوژه شناسایی و بازداشت شدند.
کد خبر: ۵۸۴۹۷۷
زنان زورگیر در چنگال قانون

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ مهرزاد بیژن نیا رییس کلانتری 134 شهرک غرب گفت: با توجه به شکایت های متعدد مسافربران و تاکسی رانان محدوده شهرک غرب در خصوص زورگیری های انجام شده از سوی دو زن مسافرنما اقدامات ماموران این کلانتری برای شناسایی متهمان آغاز شد.

وی افزود: همزمان با آغاز تحقیقات بروشورهای هشداری در این محدوده توزیع شده و تیم های عملیاتی اقدام به گشتزنی در محدوده مذکور پرداختند تا اینکه روز گذشته این اقدامات نتیجه داد و ماموران پلیس زن این کلانتری موفق شدند دو زن سارق زورگیر را که مشخصات آنها با مشخصات ارایه شده از سوی مالباختگان همخوانی داشت شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

سرهنگ بیژن نیا اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده ماموران زن این یگان ضمن اجرای طرح مهار در این محدوده موفق شدند طی یک عملیات هماهنگ این دو زن سارق زورگیر را که قصد داشتند از یک راننده خودرو که به عنوان مسافر آنها را سوار کرده بود، بازداشت کرده و به کلانتری منتقل کنند.

رییس کلانتری 134 شهرک غرب اظهار کرد: هر دو متهم طی بازجویی های انجام شده خود را «سمیرا» و «مهری» معرفی کرده و به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از رانندگان در محدوده غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ بیژن نیا افزود:هر دو متهم ضمن تشریح جزییات سرقت های خود با تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و این در حالی بود که تعداد زیادی شکایت از سوی مالباختگان در پرونده آنها مشاهده می شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ja ja
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
تا وقتی كه دربرخوردهاودرگیریهابین زن ومرد قانون به نفع زنان است وضع همین است

نیازمندی ها