اعضای باند به بهانه حمل مسافر، مردم را زخمی و آنها را از خودروهای درحال حرکت بیرون می‌انداختند

دختر جوان، سرکرده باند تبهکاران خشن

شش عضو یک باند از مجرمان خشن که در پوشش حمل مسافر با حمله به مردم اموالشان را می‌دزدیدند، پس از اعتراف به چند فقره سرقت با قرار مجرمیت از سوی بازپرس دادسرای جنایی تهران روانه زندان شدند.
کد خبر: ۵۸۴۴۸۳

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران قرار گرفت که زن جوانی با حضور در دادسرای جنایی به بازپرس بخشوده در شعبه هشت دادسرا گفت، در غرب تهران سوار خودروی پرایدی که یک زن جوان در صندلی جلو نشسته بود، شدم که راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داد و وقتی به او اعتراض کردم، دو‌سرنشین خودرو همراه دختر جوان با تهدید چاقو و ضرب و جرح، اموالم را سرقت و با بیرون انداختن من از خودروی در‌حال حرکت، فرار کردند.

در پی این شکایت، دستور قضایی از سوی بازپرس پرونده صادر و پیگیری موضوع از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

با شروع تحقیقات، چند شکایت مشابه دیگر نیز به دادسرا گزارش و این شکایت‌ها به پلیس آگاهی ارجاع شد.

با چهره‌نگاری از متهمان، ردپای چند سارق سابقه‌دار در این سرقت‌ها شناسایی و محل‌هایی که بیشترین سرقت‌ها در آن انجام شده بود، زیر نظر گرفته شد.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت اموالش در یکی از محله‌های غرب تهران خبر داد.

با حضور ماموران در محل و تحقیق از فرد مالباخته معلوم شد، او نیز در دام باند سرقت گرفتار شده و متهمان پس از سرقت اموال با ارزش شاکی، او را زخمی و فرار کرده‌اند.

با تحقیق از شاکی و به دست آمدن مشخصات سارقان، طرح مهار به اجرا درآمد و ماموران موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و یک دختر جوان را همراه دو سارق دیگر دستگیر و در بازرسی از آنها، اموال شاکی را کشف کنند.

در جستجوی اعضای باند

با تحویل متهمان به پلیس آگاهی و تحقیقات معلوم شد سرکرده باند دختر جوانی است که با نشستن در صندلی جلو، اعتماد مسافران را جلب و با همدستی دیگر سارقان اموال آنها را سرقت می‌کند. در ادامه تحقیقات، سه متهم دستگیر شده، سه همدست دیگر خود را به پلیس معرفی کردند که آنها نیز دستگیر شدند.

در پی اعتراف متهمان به چند فقره سرقت و شناسایی مالباختگان، قرار مجرمیت متهمان از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرا صادر و پرونده دزد‌های خشن با صدور کیفرخواست به دادگاه جزایی بعثت ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها