فدراسیون تکواندو با وجود ابراز رضایت از عملکرد مرتضی کریمی، سرمربی تیم ملی، ادامه حضور این مربی در راس کادر فنی را منوط به یک شغله بودن او اعلام کرده است.
کد خبر: ۵۸۴۴۷۸

کسب عنوان نایب قهرمانی پیکارهای جهانی در مکزیک با هدایت مرتضی کریمی گرچه موجب رضایت فدراسیون‌نشین‌ها شد، اما با توجه به مطرح شدن برخی انتقادها و شکل‌گیری شائبه‌هایی مبنی بر حاکم شدن تمایلات شخصی در ارنج تیم ملی، فدراسیون تکواندو تاکید کرده است که مربیان تیم ملی دیگر حق فعالیت در تیم‌های باشگاهی را ندارند.

مرتضی کریمی، سرمربی تیم ملی با تائید این خبر به فارس گفت: زمانی که مسئولیت تیم ملی را برای حضور در مسابقه‌های جهان به‌عهده گرفتم، فقط به کسب بهترین عنوان در مکزیک فکر می‌کردم و اصلا زیاده‌خواهی نکردم. در آن مقطع درباره مسائل مالی با مسئولان فدراسیون صحبت جدی نکردم و فقط تلاش کردم تا وظیفه‌ای که به‌عهده داشتم بخوبی انجام دهم، اما اگر قرار باشد دوباره با فدراسیون همکاری کنم، باید ابزارهای لازم را مهیا کنند.

وی در مورد این‌که آیا امسال با تیم استیل البرز در لیگ برتر همکاری خواهد کرد یا خیر، گفت: علاوه بر تیم استیل البرز، از سوی شرکت ملی حفاری نیز پیشنهاد دارم، اما یکی از شرایط فدراسیون تکواندو این است که در لیگ برتر تیمداری نکنم. البته اگر فدراسیون شرایط مرا قبول کند و خواسته‌ام را از لحاظ مالی برآورده کند، من هم قطعا تمام تمرکزم را روی تیم ملی می‌گذارم، در غیر این صورت ناچارم در لیگ برتر با یکی از تیم‌ها به توافق برسم.

صعود بهنام اسبقی در رنکنیگ جهانی

از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، رده‌بندی بهترین‌های تکواندوی جهان با پایان رقابت‌های جهانی مکزیک اعلام شد که چهار ایرانی از جمله بهنام اسبقی در جمع چهار تکواندوکار برتر اوزان مختلف قرار دارند. در جدیدترین رده‌بندی اعلام شده، بهنام اسبقــی که دو هفته قبل موفق به کسب مدال طلای وزن چهارم شد، خود را به مکان چهارم رساند.

در این وزن، سروت تازگل ترکیه‌ای که در مکزیک هم ناکام بود و خیلی زود از گردونه مسابقات کنار رفت، همچنان در صدر است و محمد باقری‌معتمد نیز در مکان دوم قرار دارد. در وزن 74ـ کیلوگرم علیرضا نصر با وجود غیبت در مکزیک در مکان دوم قرار دارد.

در وزن هفتم (87ـ کیلوگرم) نیز یوسف کرمی همچنان در صدر بهترین‌های جهان ایستاده است. در این رده‌بندی هادی مستعان و سجاد مردانی، مردان نقره‌ای کشورمان در میدان جهانی مکزیک راهی به جمع پنج نفر برتر اوزان خود پیدا نکردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها