رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از دستگیری شرور و اخاذ تحت تعقیب ، طی چندین مرحله کار عملیاتی گسترده از سوی ماموران این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۶۶۵
دستگیری شرور و اخاذ تحت تعقیب

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ صادقی در تشریح این خبر گفت : در پی وصول پرونده شکایت «مجتبی –ص» مدیرعامل یک شرکت خصوصی مبنی بر اخاذی، تهدید و عدم تأمین جانی خود و خانواده اش توسط فردی شرور به نام «فرزاد» ، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله شاکی به این پلیس دعوت و در خصوص جزئیات موضوع از وی تحقیق شد .

شاکی پرونده با حضور در پلیس اطلاعات گفت : این فرد با تهدید های مکرر از جمله تهدید به مرگ و ربایش اعضاء خانواده اش و پاشیدن اسید به صورت آنها تاکنون در چندین مرحله مبلغ 200 میلیون تومان وجه نقد به همراه یکدستگاه خودرو هیوندای آزارا از او دریافت کرده است و در چندین نوبت با مراجعه به درب منزل شاکی و تخریب دوربینهای مداربسته در حیاط منزل موجب رعب و وحشت خانواده وی شده است .

سرهنگ صادقی بیان داشت : پس از بررسی سوابق متهم و مشخص شدن این موضوع که وی دارای سابقه درگیری و شرارت ، خرید و فروش مواد روان گردان شیشه در یکی از استان های غربی و شرارت و درگیری در منطقه فردیس کرج می باشد بلافاصله اقدامات ویژه اطلاعاتی و مراقبتهای نامحسوس به منظور شناسایی محل اختفای وی صورت گرفت و از آنجائیکه متهم دارای مکان مشخصی نبود و دائما در حال جابجایی بود بنابراین کار شناسایی محل زندگی وی با خلل مواجه می شد .

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز افزود : کار شناسایی شرور متواری بدون وقفه و به صورت شبانه روزی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته شاکی با مراجعه به پلیس اطلاعات بیان داشت که فرد شرور مجددا" تقاضای مبلغ 5 میلیون تومان وجه نقد را کرده و وی را تهدید نموده که در صورت عدم پرداخت مبلغ درخواستی یکی از فرزندان وی را گروگان خواهد گرفت .

سرهنگ صادقی در ادامه تصریح کرد : پلیس با توجه به سرنخهایی که به دست آورده بود قبل از اینکه متهم آخرین نقشه خود که همان اخاذی و یا گروگان گیری بود را پیاده کند موفق شد در تاریخ دوم مرداد ماه سال جاری محل اختفای این شرور را شناسایی و تحت محاصره قرار دهد .

وی گفت : متهم وقتی متوجه حضور ماموران شد قصد داشت با عربده کشی و جوسازی و مقاومت متواری شود اما با هوشیاری ماموران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
۰
۰
عجب آدمی!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها