یک زن ژاپنی که بین واگن قطار و سکوی ایستگاه گرفتار شده بود با همکاری بیش از 40 مسافر از این تنگنا نجات یافت.
کد خبر: ۵۸۲۲۴۲
برای نجات زن واگن قطار را بلند کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بخش انگلیسی روزنامه یومیوری شیمبون، روز گذشته بیش از 40 مسافر یک قطار با دست های خالی یک واگن 32 تنی را بلند کردند تا زنی را که بین واگن و سکوی ایستگاه راه آهن مینامی اوراوا در شمال توکیو گرفتار شده بود، نجات دهند.

زن در باریکه ای به عرض 20 سانتی متر بین واگن و سکوی ایستگاه سقوط کرده بود. کارکنان ایستگاه با بلندگو از مسافران قطار کمک خواستند. مسافران از قطار پیاده شده و تعداد زیادی از آنها به کمک کارکنان راه آهن شتافتند. آنها مانند یک اهرم به بدنه واگن فشار آورده و به دلیل وجود سیستم تعلیق توانستند واگن را به پهلوی دیگر کج کرده و فضای کافی برای بیرون کشیدن زن را ایجاد کنند.

این زن 30 ساله فورا به بیمارستان انتقال یافت اما خوشبختانه دچار هیچ جراحتی نشده بود. حاضران در ایستگاه مینامی اوراوا مسافران داوطلب را تشویق کرده و قطار با فقط 8 دقیقه تاخیر دوباره به حرکت درآمد.

سیستم تعلیق در واگن های قطارهای سریع السیر این امکان را فراهم می کند که حتی در سرعت های بالا این گونه قطارها قادر به حرکت روی ریل های عادی باشند زیرا سر پیچ ها واگن در مسیر پیچ کج شده و همراه با آن تغییر جهت می دهد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
+
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
بنی آدم اعضایكدیگرند ---كه در آفرینش ز یك گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار --- دگر عضو ها را نماند قرار
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها