رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در ارتباط با عدم اقبال مردم به نامزد اصولگرا و نیاز به بازسازی اصولگرایی، بیان کرد: اکنون گفتگوهایی در بین احزاب، گروه‌ها و رجال سیاسی- مذهبی اصولگرایان در مورد عدم توفیق در انتخابات اخیر مطرح است تا آسیب‌شناسی داشته باشند که فکر می‌کنم ان‌شاءالله به نتایج خوبی برسیم و اولین گام ما بدون شک بازتولید گفتمان اصولگرایی متناسب با تقاضا و شرایط روز است.
کد خبر: ۵۸۲۰۸۹
بازتولید گفتمان اصولگرایی متناسب با شرایط روز

حبیب‌الله عسگر اولادی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقاط قوت جریان اصولگرایی اظهار داشت: بی‌شک یکی از نقاط قوت اصولگرایی اعتقاد به قانون اساسی، التزام به خط مبارک امام(ره)، مقام معظم رهبری و پیروی از خرد جمعی است که سبب می‌شود ما توفیق خوبی داشته باشیم و به زودی مشکلات را آسان و آن‌ها را حل کنیم.

رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری  دلیل به انسجام نرسیدن اصولگرایان در انتخابات سال 92 را اینگونه عنوان و تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح و نقد درون گفتمانی باعث شد رقابت‌ها در درون جریان اصولگرایی شکل بگیرد و رقیب و حریف اصلی را فراموش کنند، لذا هیچ‌گاه نباید رقیب را ضعیف دانست.

وی در ارزیابی عملکرد دولت نهم و دهم بیان کرد: عملکرد دولت‌های نهم و دهم را به صورت نسبی مثبت ارزیابی می‌کنم و ارزیابی‌ام این است که عمده خدمات آن‌ها در این دو دوره افتخارآمیز است، لذا داوری‌های مقام معظم رهبری در این باره را منصفانه، عادلانه، دقیق و آموزش‌دار می‌دانم.

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم کوشش در خلق حماسه اقتصادی است، تصریح کرد: عمده همت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی باید صرف این کار شود تا بتوانیم دو شعار کلیدی مقام معظم رهبری در سال را که خلق حماسه سیاسی و خلق حماسه اقتصادی است، جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه با اشاره به خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد سال جاری اظهار داشت: حماسه سیاسی با مشارکت مردم و انضباط سیاسی فوق‌العاده رخ داده است  و در این انتخابات حتی از دماغ کسی خونی ریخته نشد و در نتیجه  یک انتخابات سالم، آزاد و جدی و رقابتی به وقوع پیوست و به‌حمدالله همه هم نتایج آن را پذیرفتند.

عسگر اولادی بابیان اینکه دولت آینده برای خلق حماسه اقتصادی باید به سه امر اهتمام ویژه داشته باشد، تصریح کرد: مدد لازم مالی و سرعت بخشیدن به چرخه تولید که نتیجه آن به طور طبیعی ایجاد اشتغال مولد و نشاط اقتصادی و رونق بازار مردمی، خواهد شد و نیز بهبود بیشتر فضای کسب و کار، کنترل نرخ تورم و کاهش آن از جمله راهکارهایی است که دولت برای خلق حماسه اقتصادی باید در نظر بگیرد.

 وی تاکید کرد:  باید با برنامه ریزی دقیق و کار بیشتر تحریم‌های آمریکا را دور زده و بی اثر کنیم، در دوره نهم و دهم دولت تلاش‌های خوبی در این باره صورت گرفت که باید این تلاش‌ها در آینده  ادامه پیدا کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری پیرامون ویژگی کابینه دولت یازدهم گفت: ان‌شاءالله کابینه دولت آینده با مهندسی حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی شکل خواهد گرفت که اعتدال و فراجناحی بودن دو صفت آن است و می‌توانیم اذعان کنیم دکتر روحانی در شکل‌گیری چنین کابینه‌ای با این دو صفت کلیدی موفق خواهد شد ان‌شاءالله و همه باید به او کمک کرده و پشتیبان باشیم.

وی در ارتباط با پروژه دیوار آتش غرب با هدف ایجاد یک دیواره حفاظت رسانه‌ای برای جریان غرب گرا در ایران با هدف بازسازی فتنه در دل دولت یازدهم خاطر نشان کرد: پروژه جنگ نرم دشمن یک پروژه شکست خورده است ما از این مرحله به حمدالله عبور کرده‌ایم  و سند این شکست هم برگزاری خوب و قانونمند انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری است که دشمن موفق به بازسازی فتنه نشد، چرا که به اندازه کافی هوش سیاسی و اجتماعی در مردم و رهبری وجود دارد، لذا دیگر برخی از نخبگان نیز زیر بار این ننگ نمی‌روند که برای بیگاری در این مورد به اردوگاه دشمن بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها