دوست داشتم فوتبالم را با پیراهن استقلال تمام کنم و با وجود اینکه پیشنهاد هم داشتم اما ترجیح دادم یک سال دیگر در خدمت تیم محبوبم باشم.
کد خبر: ۵۸۱۹۷۱
نکونام: به پرسپولیسی ها گفتم نمی توانم از استقلال بروم

به گزارش سایت جام جم ورزشی ، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جواد نکونام در پایان تمرین امروز استقلال و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دوست داشتم فوتبالم را با پیراهن استقلال تمام کنم و با وجود اینکه پیشنهاد هم داشتم اما ترجیح دادم تا یکسال دیگر در خدمت تیم محبوبم باشم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما از تیم الشارجه پیشنهاد داشتید، نیز اضافه کرد: این موضوع مربوط به 3 ماه قبل است ولی من تصمیم گرفتم که همیشه زیر پرچم کشورم بازی کنم. شاید می توانستم از آنجا پول زیادی بگیرم ولی من مردم و کشورم را بیشتر دوست دارم.
نکونام درمورد پیشنهاد تیم تراکتورسازی نیز تصریح کرد: آنها مذاکره بسته ای با مدیربرنامه هایم داشتند. مجید جلالی استاد من است اما من به او گفتم که اولویت من استقلال است. اگر فرصت بشود شاید روزی با آقای جلالی کار کنم ولی با همه اینها من خودم را عضو کوچکی از خانواده استقلال می دانم.
هافبک استقلال در پاسخ به خبرنگاری که پرسید مشکل تان با استقلال حل شد که قراردادتان را تمدید کردید، گفت: من نگفتم با استقلال مشکل دارم ضمن اینکه مسائل با یک بار ملاقات مدیرعامل حل نمی شود.
خبرنگاری دیگر پرسید ممکن است به دلیل این مشکلات و دیر حاضر شدن شما در تمرینات، هواداران از شما ناراحت شوند که او ادامه داد:به همین دلایل بود که طی این مدت مصاحبه نکردم که تشنج ایجاد نکنم. ضمن اینکه بارها گفتم دوست دارم در استقلال بمانم.
او در مورد آمادگی بدنی خود نیز تصریح کرد: به لحاظ بدنی آماده نیستم و باید در کنار تیم تمرین کنم.
نکونام ارزیابی اش از لیگ سیزدهم را این چنین بیان کرد: فقط این را می توانم بگویم که لیگ هر روز سخت تر می شود.
او در پایان در خصوص پیشنهاد پرسپولیس نیز یادآور شد: اول از همه باید از علی دایی تشکر کنم چون همبازی من بوده و واقعا از او ممنون هستم. آقای رویانیان با مدیربرنامه من حرف زدند اما من گفتم نمی توانم از استقلال بروم. آنها چون تصور کرده بودند من از استقلال می روم با مدیر برنامه ام وارد گفتگو شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها