کیت میدلتون دوشس کمبریج همسر پرنس ویلیام یک نوزاد پسر را به دنیا آورد. کاخ سلطنتی بوکینگهام دوشنبه شب در بیانیه ای رسمی تولد این کودک را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۸۱۹۴۰
تولد جانشین تاج و تخت بریتانیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ها، این نوزاد پسر که در سلسله مراتب جانشینی تاج و تخت بریتانیا جایگاه سوم را به خود اختصاص می دهد در بیمارستان سنت مری لندن در ساعت 4 و 24 دقیقه بامداد دوشنبه ( به وقت لندن) متولد شد اما خبر تولد او تا شامگاه منتشر نشده بود.

نام کوچک نوزاد طبق سنت سلطنتی ممکن است تا چندین روز اعلام نشود. کما اینکه نام ویلیام پدر او یک هفته پس از تولدش و نام چارلز پدربزرگش یک ماه بعد از به دنیا آمدن اعلام شده بود.

ریچارد پالمر گزارشگر اخبار کاخ سلطنتی بریتانیا از روزنامه دیلی اکسپرس در مورد تاخیر در اعلام خبر تولد این نوزاد گفت: ویلیام و کیت مایل نبودند که این خبر فورا اعلام شود زیرا می خواستند فرصت کافی برای تنها بودن با نخستین فرزندشان را داشته باشند.



این زوج ساعاتی قبل از تولد کودک از یک در مخفی وارد بیمارستان سنت مری شده بودند اما یک عکاس کنجکاو که شاهد این صحنه بود خبر را منتشر کرد.

در عین حال، کاخ سلطنتی در متنی که فقط 45 کلمه بود از پذیرش کیت در زایشگاه خبر داد. بنا براین  احتمال می رود که جدا از یک عکس رسمی دربرابر انبوه گزارشگران ، کیت، ویلیام و فرزندشان برای روزها و شاید هفته ها از صحنه انظار عمومی ناپدید شوند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۱
۰
امیدوارم با فرج آقا بساط این طاغوتیان برچیده وفقط یك حكومت آن هم الهی تشكیل شود اللهم عجل لولیك الفرج
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
باعث تاسفه كه دوستان نظراتی بی ربط میگذارن!!!!تولد هر كودك نشان از لطف خداوند مهربان به انسانیت هستش پس شاكر نعمت هاش باشیم
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
تولد هر كودك نشان می دهد كه خدا هنوز به انسان امیدوار است........ خیر است انشااله
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۱
گرگ زاده گرگ شود.
محسن
United Kingdom
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
از جام جم گله دارم ، شما گاهی وقت ها نظر هایی كه كاملا از حقیقت ها می گه رو چون صرفا تلخه تایید نمی كنید ، اما نظر هایی كه توش علنا به مخلوقات خدا توهین میشه رو تایید و نشون می دید ، نمیدونم واقعا مگه انسان مخلوق خداوند نیست ؟ مگه انسان اشرف مخلوقات نیست ؟ مگه نخوندیم فرشتگان به انسان سجده كردند ؟ مگه همه اینا تو قرآن كتاب آسمانی ما مسلمان ها نبود ؟ حالا درسته بیاییم به یه نوزاد طفل معصوم بگیم گرگ ؟ برای جناب آقا یا خانم وطن پرست متاسفم كه ساده ترین آموزه های دینی اسلام عزیز رو نادیده می گیرن ، امیدوارم در آینده این كودك بهتر بتونه عمل كنه ، امیدوارم نه تنها این نوزاد بلكه تمام نوزادان صحیح و سالم باشند و تمام تازه پدران و مادران خوشحال
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
امیدوارم نسلهای آینده به دور از هر كینه و غرض ورزی با مردم دنیا در صلح و آرامش زندگی كنند آمین
وفا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۱
از نظر من این هیچ ارزش نداره كه بخواد در روزنامه یا رسانه ما مطرح بشه، این هم یك تولد مثل همه تولد های دیگه تویه دنیاست. دلیلی نداره رسانه های عمومی ما وقت خودشو صرف این امور كنه و اطلاع رسانی از این امور هم اصلا اهمیتی نداره...
دوستانی كه نظر میدن لطف كنن راجع به هرچی غیرتی نشن و به هم دیگه حمله نكن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها