کارگردان مجموعه تلویزیونی ستایش ۲از ایفای نقش و اضافه شدن داریوش ارجمند از ماه آینده به این سریال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۹۲۱
داریوش ارجمند از ماه آینده جلوی دوربین «ستایش 2»

سعید سلطانی، کارگردان مجموعه تلویزیونی ستایش 2 در گفت‌وگو با  تسنیم، گفت: در حال حاضر عوامل تولید در رامسر بسر می‌برند و سکانس‌های مربوط به ثنابانو تصویربرداری می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه تولید تا یک ماه دیگر نیز در سکانس‌های شمالی حضور دارند افزود: پس از پایان تصویربرداری بازی ستایش در شمال، داریوش ارجمند که نقش حشمت فردوس را بر عهده دارد از ماه آینده به گروه تولید اضافه می شود و سکانس‌های مربوط به ایشان تصویربرداری می‌شود.

فیلمنامه این سریال توسط سعید مطلبی نگارش شده است و  مضمونی اجتماعی دارد و بیشتر اتفاقات آن در شهرستان رامسر در شمال کشور رخ می‌دهد.

سعید سلطانی از اوایل دی ماه سال گذشته کار تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش2» را در رامسر آغاز کرده است اما با گذشت بیش از یک سوم کار، ادامه تصویربرداری این سریال در ماه گذشته به دلیل درگذشت یکی از اقوام سعید سلطانی متوقف شد که پس از یک هفته وقفه ادامه یافت.

عوامل تولید «ستایش 2» در حال حاضر با تصویربرداری بیش از  40 درصد کار بخش‌های مربوط به «ثنا بانو» در رامسر را فیلمبرداری کرده‌اند تا با نشان‌دادن مواهب طبیعی و ظرفیت‌‌های بالقوه این شهر توریستی داستان رو جلو ببرند.

داستان سریال «ستایش2» مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است و تصویربرداری از لوکیشن و سکانس‌های شمال کشور تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

«ستایش2» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها