خدایا! در دوران کوتاه زندگی‌ام، در روزهای جوانی و نوجوانی‌ام، مرتکب خطاهایی شده‌ام که هرگز رضایت تو را در آن نمی‌بینم، خطاها و لغزش‌هایی که هنوز هم غافل از آنم. دورانی که همچون ابر بهاری بسرعت گذشت و به غفلت سپری شد. به آنچه باید پایبند باشم، پایبند نبودم، به آنچه عهد بسته بودم، پیمان شکستم، به عهد معهود وفادار نماندم، حالا تو مرا در این روز به سبب هنجارشکنی‌ام مورد سرزنش، مواخذه و بازخواست قرار نده.
کد خبر: ۵۸۱۸۸۰

خدایا! آنچه مرتکب شده‌ام، شاید به فراموشی و خطا انجام داده‌ام، تو خطای مرا مورد عفو و بخشش قرار بده!

خدایا! تو «سریع‌الرضا»یی، زود رضایت می‌دهی، به ما فرمود‌ه‌ای به سوی رحمت و مغفرت و بهشتی که عرض آن آسمان و زمین را فراگرفته است، شتاب کنید و بسرعت سوی آن گام بردارید. تو به ما بی‌نیازی، هیچ نیازی به آن نداری که به سوی رحمت و مغفرت تو گام برداریم، چه کسی جز تو را دارم، چه کسی غیر از تو عذرم را خواهد پذیرفت و مرا مورد عفو و بخشش قرار خواهد داد و خطی بر خطاهایم خواهد کشید. یقین دارم جز ذات اقدس و ربوبی تو کسی نیست، پس تو مرا پناه بده و جز تو پناهی نیست.

خدای من!‌ سلامی جز دعا ندارم، خود فرمودی مرا بخوانید تا اجابت کنم شما را، اکنون با دلی خاشع و قلبی خاضع به درگاه تو روی آورده‌ام، با تضرع و گریه، با عذر و پوزش، با اصرار و پافشاری که دارم ازدرگاه کبریایی توعذر تقصیر دارم، من به خود ظلم کردم، اعتراف دارم خطاهایی از سر نافرمانی و عصیان و طغیان نیست که من از روی جهل و فراموشی مرتکب آن شده‌ام، همه عزت‌ها به دست توست،‌ تو مرا از همه بلاها و آفت‌های دنیوی و اخروی محفوظ و مصون بدار، تا بنده شایسته تو باشم.

خدایا! همه وجودم از آن توست، من همچون بنده غریقی هستم که جز تو را نمی‌شناسد با شکسته دلی تو را می‌خوانم، از دل من آگاهی که چیزی را از تو مخفی نداشته‌ام، تو مرا مشمول الطاف خود قرار بده و آنچه خیر و صلاح و رستگاری من در آن است عطایم بخش،‌ تو کریم، رحیم و ودودی،‌ اسما حسنی فقط مختص توست.

محمد خامه‌یار / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها