یکی از امکاناتی که شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک در اختیار کاربران‌شان قرار می‌دهند، قابلیت انتشار احساسات و شرایط فعلی شما در صفحه شخصی‌تان است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا متن، تصویر یا ویدئوی موردنظرتان را با دوستان و آشنایان یا کاربران دیگر سایت مورد نظر به اشتراک گذاشته و به‌این ترتیب به انتشار محتوا در این سایت‌ها بپردازید.
کد خبر: ۵۸۱۳۶۴

چنانچه از فیس‌بوک استفاده کرده باشید با پنجره به‌روزسانی وضعیت در آن آشنایی دارید. در این پنجره که با عنوان «چه چیزی در ذهن شماست؟» به‌نمایش درمی‌آید، می‌توانید متن و دیگر اطلاعات موردنظرتان را نوشته و آن را روی صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارید. در ادامه در بخش زیرین این پنجره متنی با عنوان «در حال انجام چه کاری هستید؟» وجود دارد که در این بخش نیز می‌توانید فعالیت فعلی خود را مشخص کنید. با کلیک روی این بخش، فعالیت‌های مختلفی همچون احساس‌کردن، خواندن، نوشتن، نوشیدن، گوش‌دادن، بازی‌کردن و... وجود دارد که با انتخاب هریک از آنها می‌توانید گزینه دیگری را نیز انتخاب کنید. به‌عنوان مثال با انتخاب گزینه تماشا‌کردن می‌توانید از میان گزینه‌هایی همچون اخبار، موزیک ویدئو و... یکی را به‌دلخواه انتخاب کنید. دوست دارید در این بخش گزینه دلخواه خودتان را وارد کنید؟ به‌عنوان مثال اگر در حال تماشای سریال‌های ماه رمضان هستید، در مقابل فعالیت تماشاکردن، نام سریال موردعلاقه خود را وارد کنید؟ انجام این کار به روش زیر امکان‌پذیر است:

1‌ـ‌ ابتدا به محوطه کاربری خود در فیس‌بوک وارد شوید.

2‌ـ‌ روی پنجره Update Status کلیک کنید تا تمام گزینه‌های اضافه برای به‌روزرسانی وضعیت به‌نمایش درآیند.

3‌ـ‌ روی آیکونی که به شکل صورت خندان است کلیک کنید.

4‌ـ‌ از فهرست به‌نمایش درآمده یکی از فعالیت‌های موردنظر را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

5‌ـ‌ پس از کلیک روی فعالیت موردنظر، فهرستی از گزینه‌های موجود باتوجه به فعالیت انتخاب شده برای شما به‌نمایش درخواهد آمد. در این مرحله ‌باید صفحه را به پایین اسکرول کرده و روی Add your own کلیک کنید.

6‌ـ‌ حالا نشانگر ماوس شما به پنجره به‌روزرسانی وضعیت بازمی‌گردد و ‌باید فعالیت دلخواه خود را تایپ کنید. به‌عنوان مثال، اگر قصد دارید تماشای سریال موردنظرتان را وارد کنید و فعالیت Watching را انتخاب کرده‌اید، نام سریال موردنظرتان را وارد کنید.

7‌ـ‌ برای ذخیره عبارت وارد شده و تائید آن روی آیکون موجود که به‌صورت یک پنجره pop-up‌ شامل عبارت تایپی شما به‌نمایش درآمده است، کلیک کنید.

8‌ـ‌ در نهایت آیکونی را برای فعالیت وارد شده انتخاب کرده و مشاهده می‌کنید که براحتی فعالیت دلخواه شما در پنجره به‌روزرسانی وضعیت تایپ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها