به دلیل بی انضباطی در اردوی تیم ملی

باتجربه های تیم ملی بوکس اخراج شدند

در شرایطی که اصلا مشخص نیست چه کسی مسئول تیم ملی بوکس بزرگسالان است و همه چیز در ابهام قرار دارد، وضعیت فدراسیون باز هم پیچیده تر شد.
کد خبر: ۵۸۱۲۲۳
"مربی خارجی"، پروژه‌ای جدید در تیم ملی بوکس


تیم ملی بوکس بزرگسالان با کسب سه مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا در مکان نهم قرار گرفت تا انتقادات زیادی به عملکرد تیم وارد شود. بعد از بازگشت تیم ملی از اردن، رییس فدراسیون اعلام کرد غلامرضا کریمی ، سرمربی تیم ملی تغییر کرده و جایش را به اکبر احدی، سرمربی تیم ملی جوانان داده است. البته ناطق نوری گفت که احدی به عنوان مسئول تیم بزرگسالان کار می‌کند و تیم ملی بزرگسالان فعلا سرمربی نخواهد داشت.

حضور احدی در تیم بزرگسالان مدت زمان زیادی طول نکشید، چرا که فردای آن روز منوچهر مقصودی، نایب رییس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی، گفت: در تیم بزرگسالان هیچ تغییری انجام نشده! و کریمی همچنان در تیم حضور دارد و ملی‌پوشان را آماده می‌کند. مقصودی همچنین گفت که احدی سرمربی تیم جوانان است و در اردوها به کریمی کمک خواهد کرد.

نکته مهم گفته‌های نایب رییس فدراسیون این بود که اعلام کرد جلسه‌ای بین مربیان تیم‌های ملی داشته که در آن جلسه با تقسیم کردن تیم بزرگسالان به دو تیم مخالفت شده و برخی مربیان اعلام کردند با برخی دیگر کار نمی‌کنند.

این شرایط مبهم کادر فنی تیم ملی بزرگسالان با شروع اردوهای تیم ملی همچنان ادامه دارد و جالب این که 27 بوکسور به دور جدید اردوها دعوت شده‌اند و باید دو روز دیگر خود را به کادر فنی که فعلا مشخص نیست چه کسی مسئولیت آن را برعهده دارد، معرفی کنند!

همه این پیچیدگی‌ها و ابهامات ادامه داشت تا این که ناطق نوری با اظهار نظری جالب تر از بقیه، شرایط را پیچیده تر کرد. رییس فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد مسائل پیرامون تیم ملی بزرگسالان، اظهار کرد: پروژه رفتن کریمی از تیم بزرگسالان و حضور احدی در تیم تمام شده و الان پروژه جدیدی را دنبال می‌کنیم. در تیم ملی بزرگسالان احدی و کریمی در کنار هم در اردوها حضور دارند و کار می‌کنند. احدی که سرمربی جوانان است، ملی‌پوشان خود را به اردوهای بزرگسالان خواهد آورد تا همه با هم تمرین کنند!

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا کریمی هنوز سرمربی تیم ملی بزرگسالان است، افزود: فعلا که در تیم ملی هیچ کس به عنوان سرمربی نداریم. کریمی و احدی با کمک همدیگر تیم را آماده می‌کنند.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که پروژه جدید فدراسیون چیست؟ یادآور شد: در این سال‌ها دیده ایم که رشته‌های دیگری مثل فوتبال ، والیبال و بسکتبال با استفاده از مربیان خارجی توانسته‌اند در جهان موفق باشند به همین خاطر می‌خواهیم بوکس هم مانند آنها رشد کند. ما به دنبال جذب یک مربی سرشناس خارجی هستیم.

وی ادامه داد: برای انجام سریع‌تر کارها در صورت جذب این مربی خارجی، اردلان ، دبیر فدراسیون طی یکی، دو هفته‌ آینده به اوکراین می‌رود تا مربیان خوب آنجا را ببیند و یکی را انتخاب کند. البته با قزاق‌ها هم رایزنی می‌کنیم.

رییس فدراسیون بوکس یادآور شد: قصد داریم تا هر طور شده این مربی خارجی را پیش از مسابقات قهرمانی جهانی جذب کنیم تا بتواند تیم را برای آن رقابت‌ها آماده کند. مسابقات قهرمانی جهان مهر ماه در قزاقستان است.

به گزارش ایسنا؛ وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون بوکس مشکلات مالی زیادی دارد با این حال چطور می‌خواهد پول جذب این مربی خارجی را بدهد؟ اظهار کرد: ما هنوز هم مشکلات زیادی داریم و حتی در اعزام تیم‌های خود مانده‌ایم ، اما بالاخره باید کاری کنیم. هر طور هست باید با وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان هماهنگ کنیم تا این کار را انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها