رئیس سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور با هشدار به هموطنان تأکید کرد: شرایط اشتعال و آتش‌سوزی در مراتع، باغات و جنگلها وجود دارد و هموطنان باید مراقب کوچکترین بی‌احتیاطی‌ها باشند.
کد خبر: ۵۸۱۱۳۶
شرایط آتش‌سوزی در مراتع، باغات و جنگلها وجود دارد

به گزارش فارس، علیرضا اورنگی امروز در حاشیه ششمین نشست کارگروه ملی مقابله با بیابان‌زایی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دلیل بارندگی‌های مناسب در سال گذشته سطح پوشش علوفه مناسبی وجود دارد و با افزایش بیش از حد دما طی چند روز گذشته کوچکترین بی‌احتیاطی منجر به آتش‌سوزی می‌شود.

اورنگی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۰۰ هکتار از باغات و جنگل‌های استان فارس به دلیل افزایش دمای بیش از حد و بی‌احتیاطی طعمه حریق شد.

رئیس سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور با هشدار به هموطنان تأکید کرد: شرایط اشتعال و آتش‌سوزی در مراتع، باغات و جنگلها وجود دارد و هموطنان مراقب کوچکترین بی‌احتیاطی‌ها باشند.

وی تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته 200 هکتار از باغات نی‌ریز اصطهبان فارس شامل باغات مو، بادام و انجیر و نیز جنگل در این استان طعمه حریق شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان جنگل‌ها و مدیریت بحران و اداره حوادث استانها طی کمیته سه جانبه موضوع مقابله با چنین آتش‌سوزی‌هایی را بررسی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها