پیش از آن‌که بدانی مرده‌ای، شرطی برای زندگی، در سراشیبی، غفلت، خواب صادق و آغاز تلخ نام اپیزودهای مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد است که از امروز تا آخر هفته از شبکه تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۰۷۹

به گزارش جام‌جم،« پیش از آن‌که بدانی مرده‌ای» به کارگردانی مسعود آقاباباییان امشب ساعت 19 از شبکه تهران پخش می‌شود. این اپیزود داستان پسر قمار بازی است که برای پرداخت بدهی‌هایش می‌خواهد از پول‌های پدرش استفاده کند. مجید واشقانی، هستی رضایی، علی برقی، ساغر عزیزی، مرجان شکوفکی، محمدعلی ساربان و... بازیگران این اپیزود هستند.

اپیزود «شرطی برای زندگی» به کارگردانی حسین فلاح روز دوشنبه از شبکه تهران پخش می‌شود. این اپیزود درباره عارف کارمند داروخانه و پروانه دختر مرد بیماری است که می‌خواهند با هم ازدواج کنند، اما مرگ پدر پروانه به دلیل استفاده از داروهای تقلبی، اتفاقاتی را برای آنان رقم می‌زند. پویا امینی، مریم خدارحمی، زویا امامی، مهرداد فلاحتگر، فرحناز منافی‌ظاهر و کاظم هژیر آزاد بازیگران این اپیزود هستند.

اپیزود در سراشیبی ساخته شاهین باباپور روز سه‌شنبه از شبکه تهران به نمایش در می‌آید. داستان این اپیزود درباره مسعود است که در پرداخت اجاره خانه با مشکل روبه‌روست و از سویی وی اجازه فروش خانه پدری خود را تا زمان حیات مادرش ندارد تا این‌که او با یک موتور تصادف می‌کند. شهناز شهبازی، اتابک نادری، زویا امامی و علی رحمتی در این اپیزود بازی کرده‌اند.

روز چهارشنبه بینندگان شبکه تهران می‌توانند اپیزود غفلت را تماشا کنند. علیرضا اشکان، رها خدایاری، مینا وحید، افسانه ناصری و جواد زیتونی بازیگران این اپیزود هستند.

اپیزود خواب صادق روز پنجشنبه پخش می‌شود و روز جمعه اپیزود آغاز تلخ به کارگردانی احمد معظمی از شبکه تهران به نمایش در می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها