سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه طی سخنانی به تحلیل شرایط موجود در منطقه و لبنان پرداخت و برایستادگی مقاومت در کنار ارتش لبنان تاکید کرد. این سخنان در حالی بیان می‌شود که از چندی پیش گروه‌های تروریستی می‌کوشند، بحران سوریه را به لبنان انتقال داده و جنگ‌های فرقه‌ای به راه اندازند.
کد خبر: ۵۸۱۰۲۵

به گزارش ایسنا، نصرالله گفت: حمایت از لبنان وظیفه تمامی لبنانی‌هاست. همگان باید بدانند حزب‌الله همزمان با این‌که آماده رویارویی با دشمن صهیونیستی است، آمادگی خنثی کردن تهدیدات و توطئه‌های داخلی را دارد. هیچ‌کس نمی‌تواند به حریم لبنان تجاوز کند مگر این‌که بهای سنگین آن را بپردازد. مقاومت در کنار ارتش لبنان ایستاده و برای دفاع از امنیت کشور از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند. وی یادآور شد: با تمام مشکلات باید در کنار ارتش ایستاد، چرا که نبود ارتش به معنی از بین رفتن امنیت، آرامش و تمامی لبنان است.

نصرالله که از طریق ویدئوکنفرانس با مردم سخن می‌گفت، افزود: اگر بصیرت نبود، موفقیت‌های مقاومت نبود. جنگ سال 2006 اسرائیل علیه لبنان قدرت پاسخگویی را برای مقاومت به‌وجود آورد و اکنون اسرائیل اگر بخواهد به لبنان حمله کند، پیش از آن مجبور است هزار بار مساله را بررسی کند.

دستاوردهای حزب‌الله ثابت کرد که شیوه مقاومت موثرترین شیوه برای رویارویی با اسرائیل است. دبیرکل حزب‌الله به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: تجربه ثابت کرده مهم‌ترین اولویت برای واشنگتن در منطقه امنیت اسرائیل است و آمریکا براحتی هم‌پیمانان خود را به‌ دلیل منافع خود و منافع اسرائیل فراموش می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها