دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور گفت: خداوند دعای ولی‌فقیه را مستجاب کرد و با تحقق آرزوهایی که ایشان برای انتخابات داشت یک انسان معتدل و خردورز رئیس‌جمهور شد.
کد خبر: ۵۸۰۷۸۳

به گزارش مهر، حبیب‌الله عسکراولادی در مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین با بیان این‌که از همان روز اول به روحانی تبریک گفته است، گفت: به ایشان تاکید کردم که شما رای من نبودید اما امروز که انتخاب شدید می‌گویم که خیرالموجودین هستید.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مواضع روحانی گفت: اگر در مطبوعات دقت کنید روحانی در خصوص رابطه با لبنان و سوریه موضعی گرفت که ما در کنار مقاومت در منطقه قرار داریم و به نظر بنده انتخاب وی تقدیر الهی بود و ما باید تسلیم رضای خداوند باشیم. وی با اشاره به رفتار اصولگرایان با دولت آینده گفت: همیشه نگاه رهبری و امام این بوده و هست که ما نباید جریان‌ها و مجموعه‌های سیاسی را سیاه و سفید ببینیم یعنی نگوییم اصولگرایان سفید هستند و اصلاح‌طلبان سیاه.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: همان‌طور که در منشور برادری در روزهای آخر حیات امام (ره) از دو جناح خواسته شده بود همگرایی داشته باشند، اکنون این مقدمه فراهم شده و خود آقای روحانی نیز در حال مطالعه هستند که در چینش کابینه، هم از اصولگرایان و هم از اصلاح‌طلبان استفاده کنند.

عسکراولادی همچنین در توصیه‌ای به موسوی و کروبی گفت: در این ماه رمضان که ماه توبه است نسبت به امام و رهبری و نظام یک شرایطی را ایجاد کنند که در شب‌های قدر این آرامشی که برای ملت پدید آمده با دعا به جانب کمال برود و عید فطر امسال رنگ دینی، مذهبی، ملی و کشوری داشته باشد.

پورمحمدی: دستاورد انتخابات این بود که همه فکر می‌کنند بهترین اتفاق افتاده است

مصطفی پورمحمدی، عضو جامعه روحانیت مبارز هم در این مراسم گفت: فعالیت تشکیلاتی اصولگرایان در انتخابات ۹۲ شکست خورد ،اما اصلاح‌طلبان هم نمی‌توانند مدعی پیروزی در انتخابات باشند.

به گزارش فارس، وی با بیان این‌که در انتخابات 92 هیچ‌کس از مرزها عبور نکرد، افزود: در این انتخابات یک عده پیروز نشدند اما دستاورد بزرگ انتخابات آن بود که همه فکر می‌کنند بهترین اتفاق افتاده است و به همین دلیل تقوای سیاسی و اجتماعی در جامعه ایجاد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که باید برای نقد وضع موجود، جانب انصاف را رعایت کنیم، افزود: ما حق داریم دوره گذشته را نقد کنیم اما باید مواظب باشیم این نقدها به کشمکش، سوء ظن و اتهام‌زنی تبدیل نشود که اگر بشود این انتقادها تبدیل به ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه خواهد شد.

وی با بیان این‌که از بزرگنمایی خدمات دولت هم باید پرهیز کرد، گفت: گاهی اوقات آمار و ارقامی به مردم ارائه می‌شود که گویی در بهشت برین هستیم و یک تصویرسازی رویایی، افراطی در جامعه انجام می‌دهند که باید از آن نیز پرهیز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها