با قراردادی یک ساله

حقیقی دوباره پرسپولیسی شد

سازمان لیگ جهت خرید بلیت های اینترنتی بازی‌های لیگ‌برتر توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۵۸۰۶۱۷
چگونه بلیت الکترونیکی لیگ برتر فوتبال را خریداری کنیم


به گزارش ایسنا؛ سازمان لیگ فوتبال طی اطلاعیه‌ای نحوه خرید کارت بلیت و بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است فروش بلیت الکترونیکی یکی دیگر از اقدامات متعدد سازمان لیگ جهت رشد و توسعه فوتبال کشور است که از آغاز لیگ سیزدهم در ورزشگاه آزادی به اجرا گذاشته خواهد شد و به مرور سراسر کشور را در بر خواهد گرفت به همین منظور در جهت آشنایی تماشاگران عزیز با نحوه خرید کارت بلیت و بلیت الکترونیکی مواردی به شرح زیر اعلام می‌گردد.

*نحوه و زمان‌بندی خرید کارت بلیت چگونه و قیمت آن چقدر است؟

با توجه به اینکه اولین مسابقه لیگ برتر امسال در تاریخ دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد از تمام تماشاگران محترمی که قصد خرید بلیط الکترونیکی دارند تقاضا می شود، هر چه سریعتر برای تهیه کارت بلیط اقدام نمایند. لازم به ذکر است خرید کارت بلیط از تاریخ 21/03/92 همزمان با مسابقه ایران-لبنان بر روی سایت فروش بلیط الکترنیکی مسابقات فوتبال به آدرس http://www.footballeticket.ir فعال شده است و همچنان ادامه دارد.

نحوه استفاده از امکانات سایت نظیر خرید کارت، خرید بلیط و غیره در قسمت "راهنمای سایت" ارائه شده است. همچنین کاربران محترم جهت پاسخ به سوالات احتمالی خود می‏‌توانند به قسمت "پرسش‌های متداول" سایت مراجعه کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند در صورتی که پاسخ خود را در آن قسمت نیافتند از قسمت "تماس با ما" سوال و مشکلات خود را مطرح کرده و در اسرع وقت به آنها پاسخ داده خواهد شد. قیمت کارت بلیط هم اکنون 120,000 ریال است.

*خرید بلیط مسابقه پرسپولیس-تراکتورسازی برای چه قسمتی از ورزشگاه به صورت اینترنتی فروخته می‏شود؟

با توجه به تعداد کارت‌های توزیع شده بین تماشاچیان عزیز، محدوده فروش بلیط نیز مشخص خواهد شد. این محدوده به ترتیب شامل جایگاه، طبقه اول و طبقه دوم و به صورت همزمان خواهد بود. بدیهی است پس از هفته چهارم لیگ برتر، صرفا بلیط به صورت الکترونیکی از طریق سایت عرضه خواهد شد. لذا لازم است، تماشاچیان محترم به سایت مراجعه کرده و کارت الکترونیکی تهیه نمایند.

*از زمان ثبت نام در سایت و سفارش کارت تا تحویل کارت چه مدت طول می‌کشد؟

به جهت انجام مراحل تولید و شخصی سازی کارت و همچنین توزیع کارت توسط پست، این فرایند بین 1 تا 3 هفته طول خواهد کشید.

*نحوه و زمانبندی خرید اینترنتی بلیت مسابقه پرسپولیس-تراکتورسازی چگونه است؟

خرید اینترنتی بلیت مسابقه پرسپولیس-تراکتورسازی در تاریخ 29/04/92 راس ساعت 8 صبح بر روی سایت فعال خواهد شد. کلیه تماشاگران محترم می‏‌بایست هنگام خرید بلیط، از "رسید اینترنتی خرید بلیط الکترونیکی" که در صفحه انتهایی فرآیند خرید بلیط به کاربر ارائه می‏شود، پرینت گرفته و همراه خود به ورزشگاه بیاورند.

*با یک کارت چند بلیت می‏توان خرید؟

جهت جلوگیری از بازار سیاه، با یک کارت در هر بازی یک بلیط می‏توان خرید. البته صاحب کارت می تواند برای چند مسابقه یا یک فصل نیز بلیط تهیه نماید.

*آیا یک نفر می‌تواند برای شخص دیگری بلیت بخرد؟

بله با داشتن شماره کارت شخص مورد نظر، فرد می تواند برای ایشان نیز بلیت تهیه نماید.

*تماشاگرانی که بلیت اینترنتی خریده‏ اند، برای ورود به ورزشگاه می‏‌بایست چه مدارکی همراه خود داشته باشند؟

تماشاگرانی که تا روز مسابقه پرسپولیس-تراکتورسازی کارت بلیت= به دستشان رسیده است می‏بایست با همراه داشتن "رسید اینترنتی خرید بلیط الکترونیکی" و "کارت بلیط" خود به ورزشگاه مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عای
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
عالی
خوب بود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
۰
۰
عالی بود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها