برنامه نیم فصل نخست لیگ برتر با اعتراض شدید پرسپولیس به سازمان لیگ، خیلی زود با چند تغییر مواجه شد. دو اعتراض اصلی رویانیان این موارد بود؛ اول آن که پرسپولیس باید هر دو بازی قبل از شهرآورد خود را در شهرستان برگزار کند، ولی استقلال میزبان است.
کد خبر: ۵۸۰۵۱۳

 دوم این‌ که چرا استقلال در اکثر بازی‌های نیم فصل اول بعد از پرسپولیس بازی می‌کند.اعتراض اول قرمزها خیلی زود مورد توجه سازمان لیگ قرار گرفت، به طوری که این سازمان در اصلاحیه‌ای زمان دهم آبان را برای بازی شهرآورد اشتباه دانست و عنوان کرد متعاقبا زمان این دیدار اعلام خواهد شد. سازمان لیگ سه مورد اشتباه تایپی هم در اعلام برنامه لیگ سیزدهم داشت که به شرح زیر آنها را اصلاح کرد:

1 ـ در برنامه هفته هشتم لیگ برتر تمامی مسابقه‌‌ها در روز جمعه بیست و نهم شهریور برگزار خواهد شد که به اشتباه تاریخ برگزاری چند مسابقه بیست و دوم شهریور تایپ شده بود.

2 ـ در هفته چهاردهم لیگ برتر به جای دیدار داماش گیلان و ذوب‌آهن اصفهان، باید مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز درج شود.

3 ـ در هفته پانزدهم نیز تاریخ دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان به اشتباه دهم آذر تایپ شده بود که زمان هشتم آذر صحیح است.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها