با وجود اعتراف اولیه، متهم مدعی بی‌گناهی است

قتل مامور پلیس در تعقیب و گریز

قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که در جریان درگیری با ماموران، باعث شهادت مامور پلیس شده بود، پس از 5 سال فرار دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۰۴۵۴

به گزارش مهر، بیست و پنجم اردیبهشت سال 87 ماموران پلیس در جاده حاجی‌آباد بندرعباس به سرنشینان یک دستگاه خودرو مشکوک شده و به راننده دستور ایست دادند.

اما متهمان با تیراندازی به سوی ماموران، از ایست بازرسی گذشتند که در جریان این تیراندازی استوار رحیم قاسمی هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده، اما موفق به شناسایی عاملان شهادت مامور پلیس نشدند.

با گذشت پنج سال از این جنایت، ماموران با تحقیقات علمی ردپای دو نفر را در این جنایت کشف و آنها را دستگیر کردند. متهمان در بازجویی اولیه منکر حضور در محل درگیری شدند، اما در ادامه اعتراف کردند عامل شهادت مامور پلیس، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای با هویت ن. د است. با شناسایی هویت متهم اصلی پرونده، وی در عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

متهم با اعتراف به این تیراندازی گفت: روز حادثه در حال انتقال 220 کیلو مواد مخدر از کهنوج به داراب بودیم که ماموران به ما مشکوک شدند. من هم برای فرار از محاصره پلیس با سلاح کلاشینکف به ماموران تیرانــدازی کردم. بعد از این جنایت با جعل هویت به افغانستان رفته و مدتی را در آنجا مخفیانه زندگی کردم.

سرهنگ حسین اصلحی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در این باره گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها