تراکتورسازی را باید در این فصل به همراه سپاهان مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر سیزدهم دانست. البته از استقلال و پرسپولیس در اینجا نامی نمی‌بریم زیرا این دو تیم همیشه مدعی قهرمانی در لیگ بوده‌اند. گرچه سپاهان امسال بی‌سر و صدا تیم خوبی را با جذب بازیکنان سرشناس بسته است و خیلی‌ها معتقدند زردپوشان اصفهانی بسادگی از کنار قهرمانی عبور نخواهند کرد، اما تراکتورسازان نیز برای حضور در لیگ سیزدهم حسابی بار خود را بسته‌اند و در راه قهرمانی دندان تیز کرده‌اند.
کد خبر: ۵۸۰۱۶۰

حضور مربی آگاه و بادانشی چون مجید جلالی، جدا از آن‌که می‌تواند بعد از یک فصل خانه‌نشینی برای این مربی، بازگشتی باشکوه با تراکتورسازی در لیگ به حساب آید، می‌تواند این مربی را بعد از چند سال به قهرمانی دوباره لیگ رهنمون سازد.

در حقیقت تراکتورسازی برای حضور در لیگ سیزدهم با حساب و کتاب و نقشه‌ای منسجم و رو به جلو حرکت کرده است تا بلکه بعد از دو سال نزدیک شدن به مقام قهرمانی لیگ برتر، این بار عزم خود را جزم کند و با رسیدن به قله قهرمانی، انتظار هواداران مشتاق و میلیونی اش را برآورده سازد.

به سخنی دیگر تراکتورسازان که می‌خواهند این بار سه حقیقی را برای خود با رسیدن به قهرمانی معنا کنند، در آخرین صیدشان کریم انصاری فرد را به تور انداختند تا با حضور این بازیکن جوان و گلزن، ماشین گلزنی شان را حسابی تقویت سازند. جدا از این‌که این مهاجم جوان و اردبیلی با شنیدن جواب رد از علی دایی و پرسپولیس، انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر خود را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کند، با حضور او نیز جمع پرسپولیسی‌های تراکتورسازی تکمیل خواهد شد تا ضلع مربع سرخ‌ها در تبریز به همراه دیگر بازیکنان خوب قرمزهای تبریز، عصای دست مجید جلالی در لیگ سیزدهم باشند. انصاری فرد که در فصل گذشته نیز نتوانست همراه پرسپولیس روزهایی خاطره‌انگیز را پشت سر بگذارد، حالا با حضور در تراکتور می‌تواند تولدی دوباره در فوتبال ایران داشته باشد تا بویژه با روشن شدن موتور گلزنی‌اش، یک بار دیگر خود را به تیم ملی و کارلوس کرش تحمیل کند. به هر صورت باید حضور این مهاجم جوان را در تیمی که هدایتش بر عهده مجید جلالی متفکر و حسابگر است، به فال نیک گرفت.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها