بارسلونا ، منچستر یونایتد را شکست داد؛

تیاگو سومین بمب نقل و انتقالات اروپا

تیاگو آلکانتارا سومین انتقال پر سر و صدای فصل نقل و انتقالات اروپا را به خود اختصاص داد و در حالی که در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد قرار داشت قرارداد 20 میلیون یورویی خود را با بایرن مونیخ نهایی کرد.
کد خبر: ۵۷۹۶۱۷
تیاگو سومین بمب نقل و انتقالات اروپا


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ آلکانتارا بزرگ ترین خرید تابستانی بایرن مونیخ محسوب می شود. پس از اینکه پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن مونیخ متوجه شد که بازیکن مورد علاقه اش در حال پیوستن به من یونایتد است فورا نماینده خود را به بارسلونا فرستاد تا این بازیکن را از چنگ منچستری ها بیروk بکشد.
آلکانتارا خیلی زود مجاب به حضور در باواریا شد و قرار داد 20 میلیون یورویی خود را هم با این باشگاه نهایی کرد. تیاگو علاوه بر اینکه از منچستر و بایرن پیشنهاد داشت تیم های چلسی، آتلتیکو مادرید و موناکوی فرانسه را هم مشتری خود می دید اما در نهایت به تیمی پیوست که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ اروپا را یدک می کشد.
منچستر یونایتد که در آستانه بستن قرارداد با تیاگو قرار داشت اکنون در برابر بایرن مونیخ یک شکست خورد ه است. مویس، تیاگو را در یک قدمی تیمش می دید اما اکنون او را در بایرن می بیند تا بیشتر به حفظ وین رونی تاکید کند. این در حالی است که رونی نیز تمایل خود را برای جدایی از این تیم و پیوستن به چلسی اعلام کرده است.
در همین حال کارل هاینس رومینگه از مسوولان باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد" تیاگو بازیکن مورد علاقه گواردیولا بود و خیلی خوشحالیم که اکنون او را در اختیار داریم. "
وی افزود: " ما تیاگو را در رقابتهای قهرمانی زیر 21 سال اروپا به دقت زیر نظر داشتیم و آنجا بود که مطمئن شدیم باید به هر قیمت ممکن با او قرارداد ببندیم. او بازیکنی تحسین برانگیز است که می تواند به قدرتمندتر شدن بایرن مونیخ کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها