هزینه‌های اوکراین را هواداران دادند

قلعه‌نویی: آندو را می‌خواهیم

سرمربی استقلال می‌گوید مشکلات مالی استقلال همچنان پابرجاست و هزینه‌های اقامت تیم استقلال در اوکراین را نیز هواداران متعصب استقلال متحمل شده‌اند.
کد خبر: ۵۷۹۱۰۲
قلعه‌نویی: آندو را می‌خواهیم


به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز استقلال ضمن تبریک ماه مبارک رمضان درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: الحمدلله به شرایط بهتری دست پیدا کرده‌ایم. خسرو حیدری هم امروز به ما اضافه شد و قرار است طی دو سه روز آینده هم دو سه خارجی به ما اضافه شوند. کارهای آن‌ها انجام شده و در تلاشیم تا آندرانیک تیموریان را هم برای هافبک دفاعی استقلال جذب کنیم. اردوی اوکراین در مجموع از لحاظ روحی و روانی موجب مثبتی در تیم ما داشت. تنها بدی آن کامل نبودن بازیکنان ما بود اما به جرات می‌گویم این تیم نسبت به تیم سال گذشته در همین زمان با کیفیت‌تر است.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری بازی‌ها در زمان بعد از اذان آیا بهتر نیست تمرین‌های استقلال جهت تطبیق ساعتی برای بدن بازیکنان، بعد از اذان برگزار شود، اظهار کرد: من هم دوست دارم که این اتفاق بیفتد اما شرایط آن را نداریم. مگر چند زمین وجود دارد که این شرایط را دارند که در شب در آن‌ها بازی انجام شود؟ زمین‌هایی که چنین امکانی دارند اجاره داده‌ شده‌اند و ما نمی‌توانیم کاری بکنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نکونام تصریح کرد: ابتدا به نکونام تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله زیر سایه آقا امام زمان قدم نورسیده‌اش مبارک باشد. من پیش از سفر به اوکراین با او جلسه‌ای داشتم. نقطه نظرات را مطرح کردیم و مشکلی نداشتیم. یک سری حرف‌ها را نکونام مطرح کرد که ما هم شنیدیم. بعد از آن جلسه من تماسی با نکونام نداشتم.

او در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند اگر استقلال پول نداشته چگونه به اوکراین سفر کرده بیان کرد: اول باید بگویم که ما باید در جایی که مسئولیت داریم صحبت کنیم. اگر ما دروغ گفتیم که پای خودمان است اما من به شما می‌گویم که ما تنها 6 هزار دلار پول برای ویزا به سفارت داده‌ایم. باقی مسائل مثل هواپیما را که شرکت تابان قبول کرد و هتل را هم چند هوادار ما در اوکراین ما هزینه‌هایش را تقبل کردند. زمین را هم خود باشگاه دینامو به ما داد و هیچ خرج دیگری وجود نداشت. حالا گیریم که رفته‌ایم و خرجی هم کرده‌ایم آیا به کسی ارتباط دارد؟ باز هم می‌گویم ما تنها 6 هزار دلار هزینه ویزاهایمان را شد که آن را هم به سفارت داده بودیم. ما در هتلی اقامت کردیم که اتاقش حداقل شبی 260 یورو بود. بهترین غذاها و پذیرایی به سبک ایرانی را داشتیم و همه را یک سری ایرانی که به مملکت عرق دارند، پرداخت کردند. خود من هم که دو ماه پیش به اوکراین رفته بودم و هماهنگی‌ها را کرده بودم. حالا من می‌خواهم بدانم که آیا این مسئله واقعا مهم است؟

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که طبق قرعه باید استقلال برابر گسترش فولاد بازی کند و نظرش درباره این تیم چیست، اظهار کرد: همه تیم‌ها سخت هستند. گسترش فولاد مربی باهوشی به نام رسول خطیبی را دارد و فوتبال خوبی را به طور کل ارائه می‌دهد. امیدوارم بازی ما با آن‌ها دیدار خوبی شود. آن‌ها در دسته اول هم بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذاشتند.

او در پاسخ به این سوال که رقیب استقلال در لیگ برتر را چه تیمی می‌داند گفت: ما همه تیم‌ها را رقیب می‌دانیم و نمی‌توانیم بگوییم چه تیم‌هایی شانس بیشتری دارند.

سرمربی استقلال در پایان ضمن تاکید دوباره بر بی‌هزینه بودن سفر اوکراین برای باشگاه استقلال افزود: در پایان می‌خواهم یک بار دیگر بگویم و خواهش می‌کنم این را از قول من بنویسید که این اردو هیچ هزینه‌ای برای استقلال نداشت. ما باید از ایرانی‌هایی که در آنجا بودند و زحمت کشیدند تشکر کنیم. سفیر ایران در اوکراین به من گفت روز بسیار قشنگی بود چرا که همه ایرانی‌ها در اوکراین در استادیوم حاضر بودند. متاسفانه عده‌ای علیه ما حالا جبهه گرفته‌اند و مثل داستان عربستان رفتن ما می‌خواهند حاشیه‌ بسازند اما ما به این رفتارها عادت کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها