اهل خوردن ساندویچ بیرون نیستید اما گاهی هوس می‌کنید ساندویچی خانگی بخورید که علاوه بر اطمینانتان از بهداشتی بودن مواد و روند تهیه‌اش، لذت خوردن ساندویچی خوشمزه را هم احساس کنید. بفرمایید... ساندویچ رست‌بیف را در خانه تهیه کنید.
کد خبر: ۵۷۹۰۵۷

مواد لازم:


گوشت گوساله =۱۳۰ گرم
پیاز= ۱۰ گرم
قارچ= ۲۰ گرم
پنیر پیتزا= ۸۰ گرم
نمک، فلفل و ادویه= به میزان لازم


مواد لازم برای تهیه نان:


آرد=۱۰۰ گرم
تخم‌مرغ=یک عدد
شکر=نصف قاشق مرباخوری
نمک=نصف قاشق چایخوری
کره=۳۰ گرم


مواد لازم برای سس:


گوجه‌فرنگی=۳ عدد
نمک، فلفل و ادویه= به میزان لازم


طرز تهیه ساندویچ:


بر روی گوشت گوساله ادویه بریزید و بگذارید بپزد. سپس گوشت‌ها را قطعه‌قطعه کنید. نان‌های آماده شده را با مقداری سس گوجه‌فرنگی و پنیر بپوشانید. گوشت‌ها را روی آن قرار داده و روی آن پنیر، پیاز و قارچ بریزید. ساندویچ‌های آماده شده را در فر با دمای ۳۶۰ درجه فار‌‌نهایت به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه قرار دهید.


طرز تهیه نان:


مواد لازم برای تهیه نان را با هم مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را داخل قالب مستطیلی شکل بریزید و داخل فر قرار دهید. درجه فر را روی ۲۶۰ تا ۲۸۰ درجه فار‌‌نهایت بگذارید و به مدت ۱۲ دقیقه خمیر را درون فر بپزید.


طرز تهیه سس:


ابتدا گوجه‌فرنگی‌ها را رنده کنید. سپس آن‌ها را درون قابلمه ریخته و بر روی اجاق با حرارت کم قرار دهید و آرام هم بزنید. نمک، فلفل و ادویه را به آن اصافه کنید.

سس آماده است، نان آماده است، مواد ساندویچ هم آماده است... می‌ماند سلیقه شما در گذاشتن مواد درون نان و ریختن سس روی آن. نوش جانتان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها