در حالی که خبرها از این حکایت می‌کرد که قرار است ادامه مجموعه تلویزیونی «ستایش» با بازیگر دیگری جز نرگس محمدی، ساخته شود، محول‌شدن دوباره این نقش به او سبب شد این بازیگر جوان، باردیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۷۸۹۵۷

مجموعه تلویزیونی ستایش به کارگردانی سعید سلطانی با قصه‌ای پرگره و جذاب دوسال گذشته از شبکه سه سیما به پخش رسید و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. حتی در آن مقطع زمانی آمارها نشان داد ستایش یکی از پرشمارترین نام‌هایی بوده است که والدین برای فرزندان تازه متولدشده‌شان برمی‌گزیدند. میزان استقبال از این مجموعه سبب شد سازندگان آن به فکر ساخت سری دومی برای این مجموعه باشند و پس از مدت‌ها بحث و گفت‌وگو درباره بازیگر نقش ستایش در نهایت نرگس محمدی برای حضور مجدد در این نقش انتخاب شد.

پیش از این قرار بود ساخت سری دوم این مجموعه که این روزها مراحل تصویربرداری خود را در شمال کشور سپری می‌کند، با بازی لعیا زنگنه در نقش میانسالی شخصیت ستایش ادامه پیدا کند. مریلا زارعی و ماه‌چهره خلیلی هم از جمله گزینه‌هایی بودند که به عنوان ایفاگر نقش ستایش مطرح می‌شدند.

داستان سری دوم به 20 سال پس از زمان سری اول مربوط می‌شود که در آن ستایش، همچنان از دست حشمت فردوس پدر همسر درگذشته‌اش فراری است و با نام ثنا بانو رودباری با دو فرزندش زندگی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها