بازیکن که آدم آهنی نیست

دایی: آرامش از ما سلب شده

برخی را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند تا فقط مصاحبه کنند؛

دایی: لابد این آقا وقتی در فوتبال بود من زندان بودم!

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با دوربین خبر ساز اظهار داشت: برخی را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند تا فقط یک ماه مصاحبه کنند.
کد خبر: ۵۷۷۵۴۹
دایی: لابد این آقا وقتی در فوتبال بود من زندان بودم!


علی دایی در گفت‌وگو با دوربین خبرساز شبکه خبر اظهار داشت: بدون شک با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت است ما هم تابع هستیم اما معتقدیم باید وزیر ورزش جدید با افکارش تصمیمات جدید بگیرد.

وی افزود: به نظر شما این عاقلانه است که در عرض یک ماه ما سه مدیر‌عامل ببینیم؟ من و بچه‌هایم چه گناهی کردیم اما متاسفانه همیشه همینطور است.

دایی ادامه داد: من بعضی از آقایان را نمی‌شناسم اما این آقایی که هر دفعه مصاحبه می‌کند دوست داشت با من لابی کند و از طریق دوستان مشترک دو سه بار می‌خواست با ما قرار ملاقات بگذارد که ما هم آن را رد کردیم و به همین دلیل به ایشان فشار آمد. این آقایی که اسم عجیبی دارد را نمی شناسم.

سرمربی قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: برای من جای سوال است که چرا برخی ها هنوز نیامده و چیزی را ندیده مصاحبه می‌کنند. به نظرم برخی‌ها اینها را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند و گفتند تا می‌توانید مصاحبه کنید. بگذارید به مصاحبه های خود ادامه دهند اما من سوالم اینجاست ایشان در فدراسیونی که بوده نه  نه اسم آن را شنیدم و نه چیز دیگر.

دایی ادامه داد: ایشان می‌گوید 20 سال در فوتبال بوده‌ام که مثل اینکه 20 سال من در زندان بوده‌ام. اصلا راست می‌گوید ایشان 20 سال مدیر بوده‌اند و من در زندان. بگذارید تا یک ماه دیگر هرچه دوست دارند بگویند اما خوشبختانه مهم این است که رویانیان مانده و کار خودش را با قدرت دنبال می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اسما عیل سفیدگران
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
۰
۰
زندباددائی كه حرفهایش به مادل گرمی می دهد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها