برای تهیه سالاد کاهو به همان روش معمول خرد کردن کاهو و سبزیجات با هم اکتفا می‌کنید و سر و ته کار را هم می‌آورید؟ بیایید این بار، کمی متفاوت باشید و با ایجاد تنوع سالاد خوشمزه دیگری با کاهو بهره ببرید.
کد خبر: ۵۷۷۵۰۲

 

مواد لازم
 
یک بوته متوسط کاهو
نصف فنجان روغن زیتون با طعم سیر
نصف فنجان پارمسان رنده شده
خمیر پیتزا ۱۲۵ گرم
۲ یا ۳ قاشق آب لیمو تازه
نمک وفلفل سیاه
 
طرز تهیه
 
روغن را در تابه ریخته می‌گذاریم داغ شود. خمیر پیتزا را پهن کرده، به ضخامت یک سانت و به شکل نوارهای تقریبا ۲ تا ۳ سانتی برش می‌دهیم. وقتی روغن داغ شد، این نوار‌ها را با قیچی به مربعهای کوچک‌تر برش می‌دهیم و داخل روغن سرخ می‌کنیم تا کاملا برشته شود. نان‌های برشته شده را درون صافی می‌ریزیم تا روغن اضافی آنها گرفته شود. قبل از این که سرد بشوند آن‌ها را در ظرفی که پنیر پارمسان ریز رنده شده می‌ریزیم تا پنیر‌ها به آن‌ها بچسبند.
در این فاصله کاهو‌ها را خرد کرده و در ظرفی که می‌خواهیم سالاد را سرو کنیم می‌ریزیم. کاهوهای خرد شده را همراه با آبلیمو و کمی روغن زیتون مخلوط کرده، در ‌‌نهایت نان‌های برشته شده و چسبیده به پنیر پارمسان را اضافه می‌کنیم و همه مواد را با هم مخلوط می‌کنیم.
به مقداری که دوست داریم نمک وفلفل می‌افزاییم و برای تزئین بیشتر آن هم می‌توانیم از پنیر پارمسان که کمی درشت‌تر رنده شده همراه با کنجد استفاده کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ترلان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
سلام بر همه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها