روز گذشته خبری پربازتاب و پرحاشیه درباره تلاش یک‌فرقه انحرافی برای تحریف قرآن کریم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.براساس این خبر، نسخه تحریف‌شده‌ای از قرآن کریم روی فروشگاه برنامه‌های اپل با نام «جامعه احمدیه‌‌/‌‌قادیانیه» عرضه شده است.
کد خبر: ۵۷۷۴۲۰

کاربران فضای مجازی با سلایق گوناگون مذهبی، واکنش شدیدی به این اقدام نشان داده‌اند و در فراخوان‌های متعدد با محکوم کردن این حرکت، از شرکت اپل خواسته‌اند هرچه سریع‌تر این برنامه را از فروشگاه اینترنتی خود حذف کند. این فرقه‌ انحرافی را غلام احمد خان قادیانی در هند بنیان‌ گذاشته است.

گزینه‌های هاشمی برای انتخابات 88

علاقه رسانه‌های غربی برای شناخت هرچه بیشتر خط مشی و شخصیت رئیس‌جمهور منتخب، همچنان یکی از محورهای پیگیری خبری این رسانه‌هاست.

مصاحبه با نزدیکان پیشین رئیس‌جمهور منتخب یکی از راه‌هایی است که رسانه‌های غربی برای شناخت سیاست‌های احتمالی او به آن روی آورده‌اند.

در همین راستا حسین موسویان، از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در زمان مسئولیت روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی در مصاحبه‌ای با المانیتور مدعی شد: هاشمی رفسنجانی برای انتخابات 88، چهار گزینه را پیشنهاد کرد: علی‌اکبر ناطق‌نوری، حسن روحانی، علی‌اکبر ولایتی و علی لاریجانی، رئیس وقت مجلس، این گزینه‌ها بودند و رهبران اصلاحات تصمیم گرفتند تا از ناطق نوری حمایت کنند. البته هیچ‌یک از این پیشنهادها و تصمیم‌گیری‌ها عملی نشد و با نامزدی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، اصلاح‌طلبان از این دو چهره حمایت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها