کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان: بازی سخت ما جلوی ایران است

ایران شگفتی آفرین لیگ جهانی

لیگ جهانی یعنی همین. سفرهای طولانی و بازی با تیم‌های مختلف در گوشه و کنار جهان. من به بازیکنانم گفتم که این شرایط دشوار است.
کد خبر: ۵۷۷۱۶۹
ولاسکو:لیگ جهانی یعنی همین ؛ سفرهای زیاد و دشواری های بازی

به گزارش سایت جام جم ورزشی ، خولیو ولاسکو در گفت‌وگو با ایسنا پس از دومین پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: این برد را به مردم ایران تبریک می‌گویم. بازی خوبی را انجام دادیم. تجربه‌ی مناسبی بود. فکر می‌کنم که بازیکنانم هم تجربه‌ی مناسبی کسب کردند. برای من اصل همین است. خوشبختانه فدراسیون والیبال هم حمایت‌های خوبی از برنامه‌های من به عمل آورد و خوشحالم که مقابل کوبا برای دومین بار پیروز شدیم.

وی افزود: هنوز راه زیادی داریم تا به سطح ایده‌آل برسیم. طبق برنامه‌ریزی لیگ جهانی ما در گروه اول و دوم مسابقات امسال شرکت کردیم و از حضور در مسابقات سال آینده هم مطمئن هستیم. والیبال در ایران ورزش پویایی است. ایرانی‌ها لیگ خیلی خوبی در اختیار دارند و به نظرم پتانسیل حضور در بالاترین سطح والیبال جهان در ایران وجود دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره‌ی عملکرد فنی دو تیم نیز گفت: کوبا تیم جوانی را در این دوره از مسابقات در اختیار داشت. این نخستین چیزی است که می‌توانم درباره‌ی آنها بگویم. ما بازی اول با کوبا را آنالیز کردیم و نقاط ضعف آنها را شناختیم. به هر حال این تنها یک مسابقه بود. هدف اصلی من کسب تجربه بیشتر برای بازیکنانم بود و خوشحالم که این بازی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم بازیکنانم درس‌های زیادی آموختند و همین برای من مهم است.

ولاسکو درباره‌ی بازی تیم ملی ایران مقابل آلمان نیز گفت: باید در ادامه‌ی راه با آلمان‌ها روبه‌رو شویم که تیم بسیار فیزیکی هستند. امیدوارم بازی خوبی مقابل آنها در تهران داشته باشیم و مرحله مقدماتی لیگ را هم خوب تمام کنیم. اگرچه سفر طولانی قبل از بازی با آلمان به ایران داریم اما این هم قسمتی از رقابت‌های لیگ جهانی است. لیگ جهانی یعنی همین. سفرهای طولانی و بازی با تیم‌های مختلف در گوشه و کنار جهان. من به بازیکنانم گفتم که این شرایط دشوار است اما باید خود را با این موضوع هماهنگ کنیم؛ زیرا خواسته‌ایم که در سطح اول والیبال جهان و لیگ جهانی شرکت داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی عملکرد تیم کوبا نیز گفت: هر مسابقه شرایط متفاوتی دارد. کوبایی‌ها در سرویس اشتباه زیادی داشتند. نسبت به مسابقه‌ی اول هر دو تیم تغییرات زیادی در ترکیب خود انجام دادند. به هر حال این برای ما مهم است که تیم‌های ایران و کوبا از رویارویی مقابل خود چه چیزهایی یاد گرفته‌اند. شرایط بازی با آلمان‌ها هم فرق دارد و ما باید با شرایط متفاوت تیم‌ها تطبیق پیدا کنیم. هنوز راه زیادی داریم تا به سطح ایده‌آل برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها