پنج سرنشین یک دستگاه خودروی سواری که با تجهیزات نظامی قلابی در آزادراه تهران – کرج با ایجاد رعب و وحشت از شهروندان اخاذی می‌کردند، از سوی ماموران پلیس راه استان البرز دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۷۰۸۰

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا اکبری، رئیس پلیس راه استان البرز در این باره گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر این که پنج سرنشین یک دستگاه سواری آردی با تهدیدسلاح و دستبند در اتوبان تهران – کرج منطقه جهان‌نما با ایجاد رعب و وحشت اموال خودرو‌های عبوری را سرقت می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس راه قرار گرفت. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع به تمامی واحدهای گشت مستقر در نزدیکی منطقه ماموریت داده شد، خودروی مورد نظر را شناسایی و سرنشینان آن را دستگیر کنند.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: پنج دقیقه پس از اعلام موضوع به این پلیس و اعزام چند اکیپ به محل، خودروی مورد نظر توسط یکی از گشت‌های نامحسوس پلیس راه شناسایی شد. وی تصریح کرد: با توجه به این‌که در تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شده بود سرنشینان خودرو مجهز به سلاح گرم هستند، پس از پیوستن چند اکیپ دیگر به گشت نامحسوس، خودروی متهمان که با سرعت زیاد به سمت شهرستان کرج در حرکت بود، به محاصره واحدهای گشت پلیس راه درآمد.

رئیس پلیس راه استان البرز یادآور شد: سرنشینان خودرو ابتدا با حرکت‌های مارپیچ قصد داشتند از محاصره فرار کنند، اما در ادامه بدون هیچ‌گونه مقاومتی خود را تسلیم پلیس کردند. سرهنگ اکبری عنوان کرد: پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از متهمان و داخل خودرو، هشت دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک عدد افشانه دفاع شخصی، یک جین دستبند پلاستیکی، یک قبضه سلاح کمری قلابی و یک دستگاه بی‌سیم قلابی کشف و ضبط شد.

متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها