عموپورنگ، باز هم خبرساز شد. داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های پربیننده کودکان و نوجوانان در تلویزیون، هفته گذشته در نهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت همراه امیرمحمد متقیان به‌عنوان مهدی‌یاور مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۷۶۸۹۹

در همایش امسال از 25 نفر در حوزه‌های مختلف قدردانی شد و داریوش فرضیایی که چند سالی است با اجرای برنامه‌های مختلف به طور تخصصی فعالیت در حوزه کودک و نوجوان را دنبال می‌کند، از آنجا که همواره تلاش کرده از طرح مفاهیم اخلاقی و آموزشی در برنامه غفلت نکند و با توصیه به کودکان به ارتقای سطح آموزشی برنامه‌های کمک کند، مهم‌ترین و شاید بتوان گفت متفاوت‌ترین جایزه عمر خود را گرفت و خبرساز شد.

نکته قابل تامل درخصوص اهدای این​گونه جوایز که از تعاریف رقابتی به دور هستند و بیشتر به واسطه قدرشناسی به هنرمندان سینما و تلویزیون اهدا می‌شوند، این است که مخاطبان را بیشتر با کارکردهای آموزشی و تربیتی همراه می‌کند.

موفقیت فرضیایی در این همایش باردیگر نشان داد که رسانه ملی برای ارائه مفاهیم مذهبی به مخاطبان، صرفا نباید به تولید برنامه‌های خاص و سنگین که بطور مستقیم به انتقال پیام می‌پردازند، بسنده کند و از یک برنامه کودکانه نیز می‌توان به عنوان تریبونی برای انتقال پیام استفاده کرد و بازخوردی که از چنین برنامه‌ای به دست می‌آید چه بسا بهتر هم باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها