کد خبر: ۵۷۶۸۰۲
جودی فاستر؛ یک هفته در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته مروری بر آثار جودی فاستر را در جدول پخش خود قرار داده و هفت فیلم از این بازیگر را ساعت 21 پخش می‌کند.

آلیشیا کریستین فاستر معروف به جودی فاستر، متولد نوزدهم نوامبر ۱۹۶۲، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی برنده دو جایزه اسکار، سه جایزه بفتا و یک گوی طلایی است. فاستر با بازی در فیلم «سکوت بره‌ها» به شهرت رسید. این بازیگر از سه سالگی وارد دنیای بازیگری شد. اولین نقش مهمی که به او داده شد سال ۱۹۷۶ در فیلم «راننده تاکسی» بود که با این نقش توانست نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را سال ۱۹۸۸ برای بازی در فیلم «متهم» دریافت کرد. او با درخشش در فیلم «سکوت بره‌ها» در نقش کلاریس استارلینگ، یک مامور اف.‌بی.‌آی که به دنبال افشای راز چند قتل زنجیره‌ای بود، تحسین منتقدان بین‌المللی را برانگیخت.

امشب ساعت 21 فیلم تماس ساخته رابرت زمه کیس از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم درباره ستاره‌شناسی است که فاستر نقش او را بازی می‌کند. این ستاره‌شناس در پی یافتن هوش فرازمینی است. تماس یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های فاستر است که سال 1997 ساخته شده است. این فیلم را منتقدان ایرانی در ردیف فیلم‌های معناگرا قرار می‌دهند.

علاقه‌مندان به آثار این بازیگر، می‌توانند فردا شب فیلم نقشه پرواز را تماشا کنند. بیشتر داستان این فیلم در داخل هواپیما اتفاق می‌افتد. «نقشه پرواز» فیلمی دلهره‌آور و پر از تعلیق است.

دوشنبه‌ شب، فیلم «مرد نفوذی» از شبکه نمایش پخش می‌شود و مخاطبان شبکه نمایش روز سه‌شنبه می‌توانند شاهد پخش فیلم «شجاع» از این شبکه باشند. این فیلم را نیل جردن سال 2007 کارگردانی کرده است. داستان فیلم شجاع درباره اریکا، گوینده موفق رادیوست که در نیویورک زندگی می‌کند و در برنامه‌های خود این شهر را جایی فوق‌العاده ذکر می‌کند، اما خودش روزی تبدیل به قربانی خشونت بی‌دلیل همین شهر می‌شود. چیزی که تا آن زمان از دید وی مخفی مانده بود. او شبی همراه با نامزدش دیوید هنگام پیاده‌روی مورد حمله اوباش خیابانی قرار می‌گیرد و زمانی که در بیمارستان پس از اغمای طولانی چشم باز می‌کند متوجه می‌شود، نامزدش را از دست داده است. اریکا بعد از مرخص شدن از بیمارستان شروع به انتقامگیری از قاتلان نامزدش می‌کند.

روز چهارشنبه فیلم «خانواده آدامز» از شبکه نمایش پخش می‌شود و این شبکه برای روز پنجشنبه فیلم «آبی» با بازی جودی فاستر را در نظر گرفته است. فیلم «کشتار» محصول 2011 هم روز جمعه به نمایش درمی‌آید. این فیلم را رومن پولانسکی کارگردانی کرده است و کیت وینسلت در این فیلم مقابل فاستر بازی می‌کند.شبکه نمایش که در ایام تابستان ساعت 15 خود را به کودکان و نوجوانان اختصاص داده است از امروز تا پایان هفته فیلم‌های «جوجو»، «توپ شوت شیشه»، «سارا کوچولو»، «آوای نقره‌ای»، «دنی پسر قهرمان»، «گنج جنگل رنگ شده» و «تام سایر» را پخش می‌کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها