با توجه به محبوبیت و دوران پر فراز و نشیب زندگی ورزشی علی کریمی، انتشار کتاب زندگی نامه او می تواند به آمار رکورد فروش کتاب در سراسر کشور حمله کند.
کد خبر: ۵۷۶۶۳۳
زندگینامه جنجالی علی کریمی به قلم خودش


سایت گل-به گزارش گل به نقل از  آناج، با توجه به محبوبیت و دوران پر فراز و نشیب زندگی ورزشی علی کریمی، انتشار کتاب زندگی نامه او می تواند به آمار رکورد فروش کتاب در سراسر کشور حمله کند.

هم تیمی ها و کسانی که در این سالها با کریمی کار کرده اند خوب می دانند که یکی از عادت های همیشگی او نوشتن خاطرات روزانه اش است. کریمی هر روز بخشی از زمان خود را به نوشتن خاطراتش اخصاص می دهد و قصد دارد پس از پایان دوران فوتبالش آنها را در قالب یک کتاب منتشر کند. او بعضا حتی در اتوبوس تیم یا لابی هتل ها هم در حال نوشتن دیده شده است.

حشمت مهاجرانی که زمانی به عنوان مدیرفنی باشگاه استیل آذین در کنار کریمی بود درباره این عادت شماره هشت می گوید:« علی بچه دست به قلمی است. من بعضی از دست نوشته هایش را خوانده ام و می دانم که قلم روان و دلنشینی دارد. نمی دانم می خواهد زندگی اش را کتاب کند یا نه اما به نظر من کار جالبی است. انتشار خاطرات و زندگی نامه ستاره های ورزشی در اروپا رسم است اما در ایران کمتر اتفاق افتاده. با توجه به شناختی که از روحیه کریمی دارم اگر این کار را بکندعا نکات غافلگیرکننده و جذابی را در کتابش خواهیم خواند.»
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها