ریزش چاه فاضلاب در انباری منزل مسکونی باعث سقوط زنی 40 ساله به درون این چاه شد.
کد خبر: ۵۷۶۶۲۴
سقوط زن به داخل چاه فاضلاب

به گزارش سازمان آتش‌نشانی تهران، در ساعت 20:45 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه49 و گروه نجات 13 به محل حادثه در یوسف آباد، خیابان 54 اعزام شدند.

بنا به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، شکستگی لوله فاضلاب در انباری باعث ریزش طوقه چاه و در نتیجه فروکش ناگهانی کف انباری در زیرزمین این ساختمان چهار طبقه مسکونی شد.

مهدی نوروز زاده افزود: قبل از وقوع این حادثه، زن 40 ساله ای به محض ورود به داخل این انباری به یکباره کف انباری فروکش کرد و وی به همراه آواربه عمق 5 متری چاه سقوط کرد.

وی در مورد چگونگی عملیات نجات این زن اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه نجات و زدن کارگاه بر روی دهانه چاه، خود را به شخص سقوط کرده رساندند و این زن را که از قسمت سر دچار شکستگی شده بود با رعایت نکات ایمنی از داخل چاه خارج کرده و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی نشت تدریجی آب از محل شکستگی لوله فاضلاب و سست شدن دهانه چاه را علت بروز این حادثه ذکر کرد و افزود: خوشبختانه در این حادثه به دلیل ریزش کف انباری و طوقه چاه بر روی هم، دهانه چاه کاملاً در عمق پنج متری مسدود شده و مصدوم به عمق چاه سقوط نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها