شاگردان علی دایی در دیداری دوستانه تراکتورسازی را با یک گل شکست دادند.
کد خبر: ۵۷۶۳۶۷
شکست تراکتورسازی از پرسپولیس در غیاب کریمی


به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت و در پایان با یک گل این تیم را شکست داد. تک گل پرسپولیس را در این بازی یونس شاکری به ثمر رساند.

از روزی که اعلام شد قرار است این دو تیم مقابل هم به میدان بروند، همه ذهن‌ها به سمت تقابل علی کریمی با پرسپولیس رفت اما بعدا اعلام شد که کریمی در این بازی حضور نخواهد داشت و تراکتورسازی هم بدون هافبک جدید خود مقابل پرسپولیس به میدان رفت.

* حدود 300 تماشاگر این بازی را از نزدیک دیدند.

* قرار بود که این بازی پشت درهای بسته برگزار شود و هواداران نمایندگان رسانه‌های گروهی اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند اما پس گذشت از دقایقی از شروع بازی هم هواداران و هم رسانه‌ها وارد ورزشگاه شدند.

* پرسپولیس در نیمه نخست این بازی با ترکیب نیلسون، میثم حسینی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهرداد کفشگری، رضا حقیقی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، محمد نوری و سید مهدی سید صالحی وارد زمین شد.

* در نیمه دوم هم سرخ‌پوشان با ترکیب رضا محمدی، حمیدرضا علی‌عسگر، محسن بنگر، جلال حسینی، محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی، مارکو اسکپانوویچ، یونس شاکری، غلامرضا رضایی، محمد نوری و محمد عباس‌زاده مقابل تیم تبریزی بازی کردند.

* در دقیقه 80 یونس شاکری روی ارسال غلامرضا رضایی، با یک ضربه سر دقیق، دروازه تراکتورسازی را باز کرد. البته او در دقیقه 70 نیز گل دیگری به ثمر رسانده بود که کمک‌داور آن را آفساید اعلام کرده بود.

* قاسم دهنوی که پس از کش و قوس‌های فراوان و حضور در تمرین‌های پیش فصل سپاهان امروز به پرسپولیس پیوسته بود، پیش از آغاز بازی با دویدن دور زمین تمرین کرد.

* حبیب کاشانی به عنوان تماشاگر ویژه این بازی در کنار نیمکت پرسپولیس نشسته بود و این دیدار را می‌دید.

* در ترکیب تراکتورسازی حامد لک، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، نوید خوش‌هوا، مهرداد کریمیان، ربیع‌خواه، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی، میثم بائو، سعید دقیقی و جواد کاظمیان حضور داشتند.

* مجید جلالی و علی دایی مربیان دو تیم از ابتدا تا پایان بازی در کنار زمین حضور داشتند و شاگردان خود را هدایت می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها