حمزه زرینی پیش از رویارویی ایران مقابل ایتالیا در هفته ششم لیگ جهانی گفت: تاکنون چند بازی با کوبا داشته‌ایم که همه آنها را واگذار کرده‌ایم!
کد خبر: ۵۷۶۱۷۰
زرینی: پیروزی برابر کوبا یعنی یک شگفتی دیگر


 به گزارش  فدراسیون والیبال؛ عضو تیم ملی والیبال در این رابطه اظهار کرد: تاکنون چند بازی با کوبا داشته‌ایم که همه آنها را واگذار کرده‌ایم. کوبا در بازی آخرش روسیه را برده و با روحیه مضاعف در حالی که روز به روز بهتر می‌شود به مصاف ما می‌آید. کوبا، کوباست. ما نباید فکر کنیم که چون ایتالیا را بریده‌ایم و ایتالیا کوبا را برده است پس ما می‌توانیم کوبا را ببریم.

وی افزود: بازی با کوبا کار خیلی خیلی سختی است. پیروزی در این دیدار یعنی یک شگفتی دیگر. اختلاف ساعتی باعث افزایش این سختی می‌شود. مردم در حال حاضر از ما توقع برد دارند. امیدوارم که بتوانیم به خوبی جواب محبت‌ها و توقعات مردم را بدهیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال همچنین در خصوص بازی ایران مقابل ایتالیا تصریح کرد: در بازی با ایتالیا مخصوصا در بازی اول بدون نقص ظاهر شدیم و با ارائه یک بازی سطح بالا توانستیم سه امتیاز با ارزش این دیدار را از آن خود کنیم. همه شش بازیکنی که در هر زمان در زمین بودند توانستند عمل کردی منحصر به فرد داشته باشند. در بازی دوم ایتالیا دریافته بود که حمله‌های ما خیلی خوب است و برای همین سرویس‌های ریسکی خود را افزایش دادند تا توپ به پاسور ما سخت‌تر برسد. البته ما توانسته بودیم به خوبی زایدسف را مهار کنیم ولی آنها بازیکن‌های خیلی خوب دیگری هم داشتند.

وی در پایان افزود: به شخصه معتقدم هر کدام از بازیکنان ایتالیا برای خود یک زایدسف بودند. در ست پنجم بازی دوم همه دیدند که سر تیم ما را بریدند و اشتباه بزرگ و مشخص داوری باعث شد ما آن دیدار را واگذار کنیم. کاش بازی دوم را می بردیم. چرا که ما در بازی دوم هم عالی کار کردیم و مستحق برد بودیم. البته چهار دو کردن با ایتالیا در ایتالیا هم کار بزرگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها