فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری یک سارق و کشف 1.5 کیلوگرم انواع طلاجات به ارزش ششصد میلیون تومان در بروجرد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۸۳۳
دستگیری سارق ششصد میلیون تومانی

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار کاظم علیزاده گفت: در پی مراجعه یک شهروند تهرانی فعال در امر خرید و فروش طلاجات به مأموران کلانتری 12 شهرستان بروجرد و اعلام اینکه از داخل خودرو پارک شده وی مقدار 1.5 کیلوگرم انواع طلاجات، یک رشته ساعت طلا و دو دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت شده است، شناسایی و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 12 بروجرد بلافاصله در محل حاضر و موفق شدند متهم را مدت زمان کمی پس از سرقت در خیابان سپاه این شهر ستان شناسایی و دستگیر کنند که  در بازرسی بدنی از وی اموال مسروقه راکشف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده دارای سوابق کیفری و اعتیاد می باشد، افزود: وی همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

گفتنی است؛ نگهداری اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در داخل خودرو زمینه ای است برای دستبرد آسان سارقان که می طلبد با هوشیاری و عدم نگهداری این قبیل اشیاء در داخل خودرو خود فرصت ارتکاب سرقت را برای سارقان فراهم نسازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها