گزینه هایی که مدام تغییر می کنند

شانس علی پروین برای مدیر عاملی پرسپولیس

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و جدی‌ترین نامزد مدیرعاملی این باشگاه از لزوم بررسی مجدد حساب‌های باشگاه سخن گفت.
کد خبر: ۵۷۴۱۲۳
کامبوزیا: حساب‌های پرسپولیس باید بررسی شود

 محمدجعفر کامبوزیا درباره حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: چند روز پیش در این باره با من صحبت کردند و من هم پس از بررسی شرایط موافقت کردم که به عنوان عضو هیات مدیره فعالیت کنم.

وی درباره احتمال پذیرفتن پست مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس هم گفت: تصمیم‌گیری در این رابطه بر عهده هیات مدیره است و تا جلسه هیات مدیره تشکیل نشود چیزی مشخص نمی‌شود.

کامبوزیا همچنین درباره گمانه‌زنی‌هایی که بر مدیرعامل شدن او تاکید می‌کنند گفت: ممکن است اعضای هیات مدیره یا کارشناسان نظر شخصی خود را بیان کنند. مثلا ممکن است من فرد خاصی را برای مدیریت پرسپولیس مناسب بدانم اما این حرف‌ها ملاک نیستند. تنها ملاک قانونی تصمیم هیات مدیره است.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره زمان برگزاری جلسه هیات مدیره گفت: فعلا آقای رویانیان به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره در سفر است و تا وقتی بازنگردد تشکیل جلسه معنایی ندارد. بنابراین فعلا برگزاری جلسه منتفی است. اگر آقای رویانیان تا بعدازظهر چهارشنبه بازگردد، همین روز جلسه را برگزار می‌کنیم وگرنه در اسرع وقت این کار صورت می‌گیرد.

کامبوزیا در ادامه و در پاسخ به این سوال که در کسوت عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، تصور می‌کند این باشگاه به چه تصمیم‌هایی نیاز دارد،‌ اظهار کرد: پرسپولیس و استقلال، باشگاه‌های بزرگی هستند که باید به آن‌ها نگاه ملی داشته باشیم. این دو باشگاه سرمایه‌های کشور را در اختیار دارند و با توجه به این که سال‌هاست از خصوصی‌سازی آن‌ها صحبت به میان آمده است، ابتدا باید در راستای این مسئله حساب‌هایشان را شفاف‌سازی کنیم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک هوادار فوتبال و عضو هیات مدیره پرسپولیس باید بدانم که باشگاه طلبکار است یا بدهکار. مهم‌تر آن که بدانیم چقدر بدهکار یا طلبکار هستیم. اسناد مالی باشگاه باید دوباره حسابرسی شوند تا بر مبنای آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم. برای به نتیجه رسیدن کارها باید اطلاعات کافی داشته باشیم.

وی درباره فعالیت‌های اقتصادی پرسپولیس در چند سال اخیر هم گفت: من و سایر اعضای هیات مدیره از فعالیت‌های اقتصادی باشگاه در حد حرف‌های مدیرعامل مطلع هستیم نه بیشتر!

کامبوزیا در پایان و در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب به عنوان مدیرعامل چقدر پاسخگوی رسانه‌ها خواهد بود، گفت: هر کسی باید در حیطه وظایفش پاسخگو باشد. من هم از رسانه‌ها انتظار دارم فقط در حد وظایفم و کارهایی که به من مربوط است، از من انتظار پاسخ داشته باشند. من اهل حرف‌های تکراری و خارج از حیطه وظایفم نیستم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها