دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت:رئیس جمهور منتخب 8 روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نامه ای مفصل و جامع به رهبر معظم انقلاب نوشت.
کد خبر: ۵۷۳۴۲۷
ماجرای نامه پیش از انتخابات روحانی به رهبر انقلاب

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد رضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین افزود: در این نامه آقای روحانی خطاب به مقام معظم رهبری تأکید کرده بود که تابع ایشان همیشه بوده، هست و خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای روحانی ذاتاً شخصیت فراجناحی و در عین حال شخصیتی ستادی است گفت: سابقه آقای روحانی به ویژه در دوره مجلس نشان می‌دهد که از جناح ها تبعیت نمی‌کند و به قول معروف او خودش است اما از طرفی کارهای ستادیش بر کار میدانی غلبه می‌کند.

باهنر ادامه داد:‌در هشت سال گذشته اقدامات آقای احمدی نژاد میدانی بود تا ستادی و به تعبیر بهتر اقدامات ستادی با روحیه آقای احمدی نژاد نمی خواند اما نباید در دوره جدید در کنار کارهای ستادی از کارهای میدانی غافل شویم.

وی گفت:این طور نیست که بگوییم آقای روحانی وابستگی به برخی اشخاص دارد چرا که او شخصیتی است که خودش تصمیم می گیرد و به ویژه تحت تأثیر رادیکال های دو جناح قرار نمی‌گیرد.

باهنر با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب ملت افزود:‌اداره اجرایی کشور بسیار کار سخت و طاقت فرسایی است و همه باید به آقای روحانی کمک کنیم تا از پیچ تند تاریخی که پیش چشم ماست به راحتی عبور کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
۰
۰
باسلام. نمیدونم چرااینهمه به آ قای روحانی كه موردتایدرهبرهستندوبارای ملت انتخاب شدندگیرمیدیداخه تاكی. چراپشت مردی كه یك ملت پشتش هستندروخالی میكنید آ خركی بایدایران ومردمش بایدراحت بشندازاین جناح وان جناح. ایشان دیگر متعلق به ملت هستندو بایدا مانت دارخوبی برای مردم باشند و به عهد خود وفا كنند و مردم را از اینهمه رنج و فشار نجات دهند. جناب روحانی من بعنوان یك جانبازاین سرزمین به شما خداقوت میگم ودعای مامردم همیشه همراهتان. بگویاعلی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها