دو سارق سابقه دار که با ترفند درخواست آب برای رفع تشنگی، طلاجات زنان کهنسال را به سرقت می بردند، توسط ماموران پلیس مرکز استان اصفهان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۲۲۰۳
نوشیدن آب بهانه ای برای سرقت طلاجات پیرزن ها

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: روز گذشته زنی کهنسال با مراجعه به کلانتری اعلام داشت افرادی ناشناس به بهانه آشامیدن آب پس از بستن دهان و تهدید کردن وی اقدام به ربودن طلاجاتش کرده اند، به همین جهت موضوع رسیدگی به شکایت زن سالخورده به صورت ویژه در دستور کار ماموران آن یگان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام تحقیقات و اخذ اظهارات شاکیه مشخص شد متهمان با شناسایی محل و طعمه خود همچنین در نبود فرزندان و اهالی این خانواده به در منزل این پیرزن رفته و درخواست آب می کنند و هنگامی که وی برای آوردن آب به داخل می رود سارقان با استفاده از فرصت، دست و پای پیرزن را بسته و طلاجات وی که شامل هفت حلقه النگو ویک حلقه انگشتر بوده را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با تصویر به دست آمده از چهره نگاری به وسیله توصیفات مالباخته، مشخص شد که این سرقت توسط افراد سابقه دار صورت گرفته که بلافاصله ماموران با انجام تحقیقات لازم  یکی از مجرمان را در منطقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات ویژه دستگیر کردند.

سرهنگ یاردوستی اظهارداشت: پس از انتقال متهم به کلانتری وی که در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بود  وقتی با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد با اقرار به بزه انتسابی و همدستی با فرد دیگری، گفت: با ترفند درخواست آب برای رفع تشنگی، منازل افراد کهنسال بخصوص پیرزن هایی که وضعیت مالی خوب و دارای طلاجات بوده را شناسایی کرده و در اقدامی طلاهای آنها را به سرقت می بردیم.

این مقام مسئول انتظامی افزود: در این راستا با همکاری متهم همدست دیگر وی نیز که از سارقان سابقه دار در سطح منطقه بود هم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف صریح خود به سرقت های صورت گرفته با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها