شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر سنندج به پایان رسید و 13 منتخبین مردم در این شورا مشخص شدند.
کد خبر: ۵۷۱۴۷۵
13 منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سنندج مشخص شدند

فرماندار شهرستان سنندج از اتمام شمارش آرا و معرفی منتخبین مردم در این شورا خبر داد و از حضور باشکوه مردم در انتخابات 24 خرداد قدردانی کرد.

ولی‌الله میرزایی‌اصل عنوان کرد: آوردگاه انتخابات بیست و چهارم خرداد منصه ظهور جلوه‌هایی بی‌بدیل و زیبا از شجاعت، ولایتمداری، وفاداری، صلابت و عظمت مردم قدرشناس ایران اسلامی بویژه شهرستان سنندج بود.

وی اضافه کرد: بی‌شک حضور گسترده و آگاهانه مردان و زنان غیور و همیشه در صحنه، بخصوص جوانان پرشور و انقلابی ترجمان و تفسیر حماسه سیاسی در کلام رهبر عظیم‌الشان انقلاب بود.

فرماندار سنندج در ادامه تصریح کرد: در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، نامزدهایی که نسبت به آرای اعلام شده شکایتی دارند می‌توانند به مدت دو روز به هیئت اجرایی مستقر در محل فرمانداری مراجعه نمایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

وی افزود: به ترتیب آرای کسب شده، یوسف اسدی با کسب 39 هزار و 823 رأی، سیدبهاالدین حسینی با 6 هزار و 663 رأی، جلال شریعتی با 6 هزار و 37 رأی، سیدانور رشیدی با 6 هزار و 22 رأی، فرزاد هلالی با 5 هزار و 958 رأی، غریب سجادی با 5 هزار و 843 رأی، وفا اصلانی با 4 هزار و 952 رأی، زهرا آوجیان با 4 هزار و 701 رأی، اسعد فتاحی با 4 هزار و 670 رأی، فردین زمانی با 4 هزار و 415 رأی، ماشاءالهی رضائی با 4 هزار و 240 رأی، لیلا فروتن‌نژاد با 4 هزار و 102 رأی و سیدکمال حسینی  با 3 هزار و 717 رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سنندج مشخص شدند.

میرزایی در پایان اذعان داشت: محمد محمدی، سیف‌الله رضائی، سرکه‌وت نجفی، نجم‌الدین ملائی، خالد عباسی و اکبر ویسانی نیز اعضای علی‌البدل شورای اسلامی سنندج هستند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها