عضو شورای مرکزی مؤتلفه حضور پرشور و انتخاب اصلح را دو لازمه تحقق حماسه سیاسی دانست
کد خبر: ۵۷۰۸۵۲
بادامچیان:حضور پرشور و انتخاب اصلح دو لازمه تحقق حماسه سیاسی است

اسد الله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: حماسه مردم ایران در حضور پر شور و نیز انتخاب فرد اصلح نمود می یابد، این دو امر مهم باید تحقق یابد تا حماسه سیاسی شکل گیرد.

اسد الله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در مصاحبه با ویژه برنامه زنده «چکاد بصیرت» ضمن دعوت از مردم به حضور در پای صندوقهای رأی در ساعات ابتدایی صبح اظهار کرد: انتخابات ما بر همه صحنه های سیاسی داخلی و خارجی مؤثر است و اگر ما کسی را انتخاب کنیم که بر صحنه بین المللی اشراف دارد، آمریکایی ها ناچار خواهند بود که اقتدار ملت ما را بپذیرند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: اگر بی تفاوت بمانیم و رأی ندهیم یعنی بی تفاوت بودن به آینده کشور و اگر شرکت کردیم نفس حماسه حضور در حل مسائل بین المللی ما و قضاوت افکار عمومی جهان نسبت به ما و نیز اقتدار و پشتوانه رئیس جمهور مؤثر است.

وی افزود: حماسه مردم ایران در حضور پر شور و نیز انتخاب فرد اصلح نمود می یابد این دو امر مهم باید تحقق یابد تا حماسه سیاسی شکل گیرد.

بادامچیان ادامه داد: رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید از همه نیروهای مردمی استفاده کند و نه تنها دوستان خود را دور خود جمع نماید.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: مردم برای انتخاب فرد مورد نظر خود در انتخابات شورای شهر و روستا به آن فهرست هایی که هویت دارند اعتماد کنند.

بادامچیان تصریح کرد: این مهم هم در بیداری جهانی و نیز بیداری اسلامی منطقه اثر خواهد داشت و این خود به خود بخشی از تورم در کشور را برطرف خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها