اعضای تیم وزنه برداری معلولین جمهوری اسلامی ایران با حضور در حسینیه ارشاد رأی خود را به صندوق ریختند.
کد خبر: ۵۷۰۸۲۶
حضور  تیم وزنه برداری معلولین در حسینیه ارشاد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین اعضای این تیم 16 نفره که با لباس های زرد رنگ در حسینیه ارشاد حضور پیدا کردند هدف خود را حمایت از مردم و کشور و نشان دادن قدرت و قوت ایرانیان در جهان عنوان کردند.

یکی از اعضای این تیم به نام علی صیفی که 15 سال سن داشت در پاسخ به سوال خبرنگار ما که تو با داشتن 15 سال سن واجد شرایط رای دادن نیستی، گفت: من فقط برای حمایت از کشور و نشان دادن قدرت ایران در جهان به صندوق اخذ رأی آمدم.

رأی دادن آزاد است

«موبد یار اردشیر مانک کیان» از جامعه زرتشتیان ایران نیز بعد از دادن رأی در مورد وظیفه هر ایرانی جهت انتخاب رئیس جمهور کشور، گفت: ملت هر کشوری در مقابل دولت وظیفه و تکلیفی دارد.

وی افزود: قدرت دولت توسط ملت به او واگذار می‌شود و دولت ها وظیفه دارند کشور را به سمت عمران و آبادانی و پیشرفت سوق دهند.

هموطن زرتشتی درخصوص انتخاب فرد مورد نظر نیز گفت: رای دادن آزاد است اما جامعه زرتشتیان سعی کرده با توجه به مناظره‌ها و شناختی که از قبل در مورد برخی از نامزدها داشته فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی در مورد انتظار ملت ایران از رئیس جمهور آینده نیز گفت: آرامش، همبستگی و دوستی و توجه به پایه‌های اقتصاد و فرهنگ جامعه و اخلاق، سعادت ملت ایران را فراهم می‌کند.

حضور دو جانباز ارتش در حوزه رأی گیری

اکبر نیری (54 ساله) و بهروز تولابی (70 ساله) دو جانباز ارتش جمهوری اسلامی بودند که با حضور در حسینیه ارشاد رأی خود را به صندوق ریختند.

این دو جانباز دفاع مقدس هدف خود به عنوان دو رزمنده قدیمی را حفظ ارزش ها و پاسداری از خون شهدا دانستند.

این دو جانباز با قدردانی از رسانه ها تاکید کردند که فرد مورد نظر خود را از طریق رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب انتخاب کرده اند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها