امروز، نمایندگان سینمایی کشور با حضور در برنامه «فانوس» رادیو نمایش، برای نخستین بار در طول مدت اختلاف، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای به مفاهمه بپردازند.
کد خبر: ۵۶۶۴۶۹
رادیو نمایش برای ساکنان «خانه سینما» مراسم آشتی کنان برگزار می کند

 در این جلسه که به پیشنهاد برنامه «فانوس» برگزار می‌شود، نمایندگان سازمان سینمایی به اتفاق عظیمی میرآبادی، معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی کشور و فرشته طائرپور به همراه نمایندگانی از خانه سینما حضور خواهند یافت.

همچنین متن کامل این جلسه توسط برنامه‌ی «فانوس» ضبط و گزارش آن، چهارشنبه شب به سمع شنوندگان و جامعه سینمایی کشور خواهد رسید.

پیش از این در برنامه هفته گذشته که عظیمی میرآبادی به نمایندگی از جواد شمقدری در آن حضور یافته بود، پس از روی خط آمدن فرشته طائرپور از تهیه‌کنندگان منتقد، بحث درباره‌ی خانه سینما مطرح و عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره‌ی آن به چالش کشیده شد که در نهایت طرفین به پیشنهاد رادیو نمایش در جلسه امروز به حل اختلاف می پردازند.

برنامه «فانوس» کاری است از گروه نمایش و اندیشه رادیو نمایش که با اجرا و کارشناسی علی روئین‌تن، کارگردان سینما و تئاتر، چهارشنبه‌ها ساعت 22 و 30 دقیقه از رادیو نمایش بر روی موج اف ام ردیف 5/107 مگاهرتز پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها