سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی «فریدون حسن‌پور» به زودی وارد مرحله تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۸۸۱
پژمان بازغی و ماه چهره خلیلی از رنج ها گذر می کنند/ مهران رجبی عمو غفور می شود

به گزارش فارس، با انتخاب بازیگران اصلی و لوکیشن‌های مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج‌ها»، این مجموعه به تولید نزدیک می‌شود. گروه تولید کننده در دیلمان روستایی واقع در لاهیجان به آماده‌سازی لوکیشن آغازین این پروژه برای آغاز تصویربرداری می‌پردازند.

این سریال در دهه 20 و پیرامون زندگی زنی به نام دنیا را از لحظه تولد تا مرگ، در یک مدت زمان هشتاد ساله روایت می‌کند.

پژمان بازغی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ماه چهره خلیلی، آزیتا ترکاشوند، نگین معتضدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، حسین عابدینی، ترلان پروانه، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی فر بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

 سایر عوامل تولید آن عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، تدوین: مهدی حسینی وند، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، مدیر صدابرداری: حسین بشاش، طراح گریم: حسین صالحیان، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مهدی بوستان پرور، دستیاران کارگردان: افشین آقایی، احسان بشارت، عمار آقایی، دستیار اول تصویربردار: سیروس کفاش، عکاس: حبیب مجیدی.

«گذر از رنج‌ها» در 40 قسمت و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی علی لدنی برای پخش در سال 92 از این شبکه تولید می‌شود.

*مهران رجبی عمو غفور می شود

همچنین مهران رجبی گفت: در یک فیلم و سریال ایفاگر نقش عمو هستم و با ایفای آنها، عموهای سینما و تلویزیون را قرق کرده‌ام.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «گذر از رنج» هستم. این سریال روایت‌گر تاریخ معاصر کشور است و بیشتر اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد، مربوط به دوره پهلوی دوم است.
 
وی ادامه داد: پرداختن به آن دوره از تاریخ کار ساده‌ای نیست چرا که بسیاری از مخاطبان حوادث آن دوران را به یاد دارند و از این جهت باید بسیار هوشمندانه عمل کرد.
وی اضافه کرد: در این سریال نقش «عمو غفور» را بازی می‌کنم. مردی که حضورش تاثیر زیادی در پیش برد فضای کلی سریال دارد.
 
رجبی درباره کارگردانی این سریال گفت: فریدون حسن‌پور کارگردان کاربلدی هست و شکی ندارم حضور او تاثیر زیادی را روی کیفیت این کار می‌گذارد.
بازیگر سریال «روزگار قریب» ادامه داد: به موازت بازی در این سریال در فیلم سینمایی «سایه‌های سفید» هم حضور دارم و در آن، ایفاگر نقش «عمو رحمت» هستم. گریم من در این فیلم کاملا متفاوت است چرا که نقش یک پیرمرد 90 ساله را بازی می‌کنم و به همین جهت موهایم را دکلره کرده‌اند. ظاهر متفاوتم را در این فیلم بسیار دوست دارم و امیدوارم بتوانم از پس ایفای این نقش بر آیم. چندی قبل به اطرفیانم می‌گفتم با ایفای این دو نقش در قالب عمو تمام عموهای سینما و تلویزیون را قرق کرده‌ام!
رجبی ادامه داد: حسن «سایه‌های سفید» این است که دوربین در آن از تهران خارج می‌شود و به شمال کشور و شهر زیبای لاهیجان می‌رود و همین موضوع در نهایت باعث می‌شود مخاطبان از دیدن مناظر زیبا در کنار یک قصه جذاب لذت ببرند.
او در پایان در پاسخ به علت کم کاریش در طول یک سال اخیر گفت: این سوال را طی مدت اخیر بارها از من پرسیده‌اند اما واقعیت آن است که نسبت به قبل کم کار نشدم، بلکه صرفا فضای کار کردنم تغییر کرده است. و از تلویزون به سینما، تله فیلم و ویئورسانه کشیده شده است. از طرفی ایفای نقش‌های متفاوت باعث شده است، عده‌ای فکر کنند که کم کار شده‌ام در حالی که به قوت گذشته در حال کار کردن هستم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مونا خدمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
۰
۰
اگه اینطوریه منم تست دادم خوب منم دلم میخواد باشم تو گذر از رنج ها
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها