آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر سرمایه گذاری دشمن برای انتخابات پیش رو، تصریح کرد: باید کسی را انتخاب کرد که دشمن از انتخاب او شاد نشود بلکه از او حساب ببرد.
کد خبر: ۵۶۴۲۲۹
باید کسی را انتخاب کرد که دشمن از او حساب ببرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی امروز در دیدار جمعی از نیروهای وزارت دفاع و سپاه پاسداران، ریاست جمهوری را امانتی الهی دانست و بر ضرورت رسیدن آن به دست اهلش تأکید کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه ریاست جمهوری شغل نیست و شخص منتخب در برابر خدا و ملت مسئول است تصریح کرد: رییس جمهور آینده باید کسی باشد که مشکلات اقتصادی و گرانی در کشور را به خوبی درک کند تا بتواند برای برطرف کردن آنها راه‌حل ارائه دهد.

وی ولایت مداری را یکی از ویژگی‌های بارز رییس جمهور آینده برشمرد و افزود: رییس جمهور باید با تقوا، متدین، مردمی ، متواضع، مدیر ، مربی و صد در صد امتحان پس داده باشد تا بتواند مملکت را به خوبی اداره کند.

آیت‌الله نوری همدانی استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی‌های رییس جمهور آینده دانست و اظهار کرد: رییس جمهور باید فردی شجاع در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکران مرتجع آنها در منطقه باشد.

وی زمینه سازی برای حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه‌ای مهم دانست و گفت: همه باید برای حضور حداکثری و متمرکز شدن آرای ملت بر روی فرد اصلح تلاش کنند.

وی با تأکید بر لزوم قدردانی از نعمت ولایت فقیه در کشور، اظهار داشت: امروز نظام اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه از امنیت و اقتدار خوبی در جهان برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها