باهنر در نشست خبری:

با هاشمی رقابت می‌کنم

نامزد ائتلاف پنج نفره با بیان اینکه در صورت حضور هاشمی و تایید صلاحیتش با او رقابت خواهم کرد گفت: خوب نیست که هاشمی می گوید بعد از ملاقات مقام معظم رهبری تصمیم می گیرم حضرت آقا قرار نیست به کسی اجازه بدهد یا ندهد.
کد خبر: ۵۶۰۵۲۹
با هاشمی رقابت می‌کنم

محمدرضا باهنر کاندیدای ائتلاف پنج نفره  در نشست خبری که امروز دوشنبه در خبرگزاری تسنیم برگزار شد ، گفت: برای اولین بار قرار است در کشور در یک روز دو انتخابات همزمان برگزار شود .این امر مهم و قابل توجه است. انتخابات در زندگی بسیاری از مردم تاثیر دارد. فعالان عرصه های سیاسی و اقتصادی نسبت به آن حساس هستند.

وی در ادامه نشست در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه رابطه شما با ائتلاف پیشرفت و سه گانه به چه شکلی است گفت: ما در رابطه با ائتلاف پیشرفت مذاکره رسمی نداشتیم اما به صورت انفرادی بعضا ملاقات داریم. یک سری مذاکرات هم در رسانه ها انجام می شود . قرار بر این بوده این دو ائتلاف با هم جمع شوند و به یک نفر واحد برسند.

باهنر در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان در مورد نظرسنجی ها چیست و شما در کجای نظرسنجی هستید گفت: نظرسنجی اگر بخواهد غنی و علمی باشد و دنبال واقعیت رود قائدتا گران تمام می شود . در ضمن در ایران دوستانی که کار نظرسنجی می کنند تجربه عمیق ندارند اما به صورت تجربی به نقطه هدف نزدیک می شوند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیت الله هاشمی گفته است بعد از مشورت با مقام معظم رهبری در مورد حضور در انتخابات تصمیم می گیرم آیا به نظر شما این هزینه کردن از رهبری نیست گفت: کسانی که به مقام معظم رهبری مراجعه کردند همگی پاسخ یکنواخت شنیدند و غیر از این خبری نقل نشده . این شاید خوب نباشد که آقای هاشمی می گوید بعد از ملاقات با مقام معظم رهبری تصمیم می گیرم . حضرت آقا  قرار نیست به کسی اجازه بدهد یا ندهد.

نامزد احتمالی انتخابات در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره تولید و وضعیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: تولید نیاز به سرمایه در گردش و تجهیزات مدرن دارد و با بهره وری بالا در ایجاد بازار مصرف مناسب می توانیم ظرفیت تولید را بالا ببریم. کار اقتصادی را نمی شود با زور انجام داد . باید با راه حل اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
فریار
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
۰
۰
بعید می دونم آقای باهنر در حد و اندازه ی رقابت با آقای هاشمی باشد
شبنم
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
۰
۰
سلام آقای باهنر وقتی آقای هاشمی میگه میرم پیش آقا چون آنها رفیقهای قدیمی هستند و با شما فرق دارند
منم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
۰
۰
در انتخابات نهم هم دو انتخابات دریك روز بود. خبرگان و ریاست جمهوری. حواستان كجاست؟
كرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
۰
۰
بی گدار به آب نزن آقای باهنر

نیازمندی ها