قالیباف در دانشگاه شریف:

جریان انحرافی ریشه در تحجر دارد

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در پاسخ به سئوالی تاکید کرد: جریان انحرافی ریشه در تحجری دارد که امام در پیامشان فرمود خطر متحجران احمق از هرچیزی برای این کشور بیشتر است که اشاره قالیباف به این جمله امام راحل تشویق دانشجویان را به همراه داشت.
کد خبر: ۵۶۰۵۰۰
جریان انحرافی ریشه در تحجر دارد

محمد باقر قالیباف شهردار تهران امروز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافت و در ابتدای مراسم،  با اظهار خرسندی از حضور در جمع دانشجویان، دانشگاه صنعتی شریف را از بهترین دانشگاه های کشور و افتخار ایران توصیف کرد.

وی در پاسخ به سئوال تند یک دانشجو مبنی بر سکوت نسبت به جریان انحرافی با اشاره به اینکه مواضع من در این باره همیشه روشن بوده است گفت:جریان انحرافی ریشه در تحجری دارد که امام در پیامشان فرمود خطر متحجران احمق از هرچیزی برای این کشور بیشتر است.

این پاسخ قالیباف تشویق شدید دانشجویان را به همراه داشت.

این دانشجو به بیان ادعاهای تندی در رابطه با مواضع قالیباف پرداخت و در خصوص ادعاها پیرامون دخالت شهرداری تهران در فعالیت انتخاباتی در مجلس نهم سوال کرد که شهردار تهران خطاب به وی گفت: دوستانی که مطالب را می شنوند یک بررسی اولیه بکنند و به صرف ادعای یک سایت نپذیرند وزارت کشور در همان مقطع به استانداری تهران دستور داد که علیه شهردرای تهران به دادگاه شکایت کند و دادگاه به این مسئله رسیدگی کند چرا وقتی آن ادعا را مطرح می کنند نمی گویند نتیجه دادگاه چه شد، دادگاه از راهنمایی و رانندگی خواست فیلم دوربینهای معابر در اختیارش قرار گیرد که مشخص شد این خودروی شهرداری که مربوط به بخش خصوصی نیز بوده است اقدام به جمع آوری تبلیغات غیرقانونی می کرده است.

 قالیباف ادامه داد : هتک حرمت در جامعه اسلامی صحیح نیست ما حق نداریم حرمت یک زندانی را بشکنیم نه زندانی حتی متهم. چه برسد به کسی که حتی متهم هم نیست که تحت عنوان دفاع از دین به او تهمت زده شود این کجایش با مکتب اهل بیت و فرهنگ بسیجی سازگاری دارد.

 یکی از دانشجویان مدعی شد که قالیباف رفتار متناقضی در خصوص فتنه 88 داشته است که وی در این خصوص گفت: من در سالیان گذشته همیشه یکی از تلاشهایی که داشته ام این بوده که رفتار دو گانه نداشته باشم و به خاطر حق گویی خیلی وقتها برخی می گویند فلانی چپ است و برخی می گویند فلانی راست است چون من طرفداری از حق را انجام می دهم.

دانشجویی پرسید شما کجا آموزش سیاست ورزی دیده اید که قالیباف گفت: ما سیاست ورزی را به معنای تدبیر و خرد می شناسیم نه سیاست بازی و سیاسی کاری. سیاستمداران ممکن است با مکر و حیله کار را جلو ببرند اما من به عنوان یک بچه رزمنده سعی کرده ام سیاست را از این منظر دنبال کنم که پای حق بایستم.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب های جامعه امروز ما این است که فکر می کنند هر کسی با ما نیست بر ما است گفت: اصولگرای اصلاح طلب به معنای رفتار دوگانه نیست به معنای حق گویی است .

وی با تاکید بر اینکه با توهین و بی ادبی و دروغ و فحش نمی توان از انقلاب دفاع کرد گفت:  درد کشور ما سیاست زدگی است که احساس می کنیم هرکس با مانیست بر ماست.

قالیباف افزود: انقلابی نماها می گویند تو ساکت فتنه ای. بگویند. من کاری به آنها ندارم . من با توهین و تهمت مخالفم . با بی ادبی و دروغ و فحش نمی توانیم از دین و انقلاب دفاع کنیم باید با منطق از انقلاب دفاع کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
۰
۰
شهرداران را ازمودیم ر ه به جایی نبرده ایم چرا كه پست شهرداری سیاستمدار زبده تحویل نمی دهد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها