خانواده، اقتصاد و زنان شاغل

ارزش یک لقمه نان زنانه

در حالی که برخی معتقدند اشتغال زنان آنها را از وظیفه مادری شان باز می دارد ، یک عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان معتقد است زنان شاغل الگویی برای دیگر زنان دنیا هستند .
کد خبر: ۵۶۰۱۲۵

یک عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: حضور تعداد زیادی از زنان ایرانی در سنین مختلف و در مشاغل گوناگون آموزشی، پژوهشی و خدماتی در ایران به گونه‌ای است که آنان هم مسوولیت مادری و هم مسوولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام می‌دهند و از این جهت الگویی برای جهانیان هستند.

منیره نوبخت افزود: زنان ایرانی به گونه‌ای مسوولیت‌های اجتماعی خود را انجام می‌دهند که به وظیفه مادری آنان لطمه وارد نشود.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از کشورهای دیگر گمان می‌کردند که زنان با حفظ پوشش و عفاف نمی‌توانند حضور موفقی در اجتماع داشته باشند، این در حالی است که زنان ایرانی اثبات کرده‌اند که می‌توان در اجتماع حضوری فعال داشت و عفاف و حجاب خود را نیز حفظ کرد.

ایسنا

 

 

برخورداری زنان ایرانی از باور و اعتماد به نفس

 

این عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان تاکید کرد: یکی از عوامل اصلی در زمینه ایفای موفق نقش مادری و مسوولیت‌های اجتماعی، برخورداری زنان ایرانی از باور و اعتماد به نفس است. زمانی که زن به این باور برسد که لازم است در هر دو عرصه حضور داشته باشد، تلاش می‌کند تا ولو با تحمل برخی سختی‌ها، به خوبی مسوولیت‌های خود را هم در خانواده و هم در اجتماع انجام دهد و فراتر از باور، نگاه عاشقانه به مسوولیت‌های خود داشته باش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها