فرمانده انتظامی شهرستان شادگان استان خوزستان ازدستگیری کلاهبردار پنج میلیارد ریالی در داخل کمد لباس خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۹۶۳
دستگیری کلاهبردار در کمد لباس

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ ظفر فراشی فرمانده انتظامی شهرستان شادگان، ضمن اشاره به دستگیری کلاهبردار پنج میلیارد ریالی گفت: این کلاهبردار با عنوان شرکت و با استفاده از شگردهای خاص مجرمانه، مبالغ هنگفتی را از تعدادی پیمانکار واقع در تهران و شهرستان های استان خوزستان از جمله دشت آزادگان، اهواز، دزفول و دیگر شهرستان های استان کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان شادگان، با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه کلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه  متهم را که به طرز ماهرانه ای خود را در یکی از کمدهای منزل  مخفی کرده بود، دستگیر کردند.

سرهنگ فراشی تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی با مشاهده مدارک و مستندات پرونده، لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که وی با اغفال پیمانکاران و استفاده از انواع شگردهای مجرمانه مبلغ پنج میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به شناسایی تعدادی از مالباختگان در خاتمه خاطر نشان کرد: کلاهبردار دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها